וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייזנברג חוזר הביתה

שגיא ניר

29.11.2006 / 18:51

האיש שמאחורי הפועל תל אביב החליט לחזור בו מההודעה על הפסקת פעילות הקבוצה: "הפועל חוזרת להתאמן". ואיזה מסכנים האוהדים...

הכרזתו הדרמטית אתמול (שלישי) של שאול אייזנברג על הפסקת הפעילות של הפועל תל אביב התבררה היום, כצפוי, כעוד ספין במלחמה הלא נגמרת בין האיש שעומד מאחורי המועדון האדום לארגון שחקני הכדורסל. "נפגשתי היום עם היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד שוקי קרמר, והדברים שהוא אמר לי בשיחה סיפקו אותי. הפועל תל אביב חוזרת להתאמן", אמר אייזנברג לוואלה! ספורט.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, שלח אתמול אייזנברג מכתב לאיגוד הכדורסל בו הוא מודיע על הפסקת הפעילות של הפועל תל אביב, אך על פי תקנון האיגוד רק הודעה על פירוק הקבוצה, ממנה נמנע אייזנברג, הייתה סותמת את הגולל על המועדון המפואר לשעבר. "עו"ד קרמר אמר לי שניר אלון מחזיק שחקנים שמרוויחים אלף ואלפיים שקל בחודש כבני ערובה בגלל שחקן שמרוויח מאות אלפים (ישראל שיינפלד, ש.נ), שאף אחד לא קבע שחייבים לו כסף", אמר אייזנברג.

כצפוי, המלחמה בין אייזנברג לניר אלון הייתה בבסיס האיום של אייזנברג אתמול, והאדומים יחזרו לשגרת המשחקים הצולעת שלהם בליגה הלאומית, כשעדיין לא ברור היכן התקיימו משחקי ואימוני הקבוצה. אייזנברג סיפר כי הוצע לו אולם הכדורסל של קבוצת מכבי חולון, והוא שוקל לקבל את ההצעה במידה ולא יימצא אולם ביתי בתל אביב.

יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון, הגיב לדבריו של אייזנברג: "את הדברים המכפישים שלו הוא יצטרך להסביר בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully