וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה חשוב לסיים בצורה ראויה"

29.11.2006 / 23:05

מכבי חיפה עלתה בסטייל לשלב הבא באופ"א בזכות שער של קולאוטי שקבע 1:1 בליבורנו. מליקסון: "שנה גדולה לכדורגל". צפו בשערים

מכבי חיפה עלתה הערב בסטייל לשלב הבא בגביע אופ"א. הירוקים ידעו שתיקו או ניצחון בליבורנו יעלו אותם, אבל נתקלו ביריבה קשוחה עם חלוץ ענק וכמעט שהפסידו. כריסטיאנו לוקארלי האדיר, תרתי משמע, כבש שער בדקה ה-20 אחרי כיסוי קלוקל של ההגנה החיפאית בכדור חופשי, קבע את התוצאה שנראה היה שתישאר עד הסיום, אבל רוברטו קולאוטי חתם סיום מתוק עם שער בתוספת הזמן שקבע את התוצאה, 1:1 מוצדק לחלוטין.

הקבוצה של רוני לוי, על אף שידעה עוד לפני שער השוויון של קולאוטי שהיא בשלב הבא (בזכות הניצחון של אוקזר 1:4 בבלגרד מול פרטיזן), לא ויתרה והראתה את המלחמה שכל כך מאפיינת את הקמפיין האירופאי שלה. אם לשחקנים בירוק היה חצי מהרעב הזה בליגה, חיפה הייתה נושקת היום לשלישייה המוליכה של הליגה.

מילת תודה בכל מקרה, מגיעה גם לצרפתים. הם פשוט גדולים מהחיים. ניצחנו את הנבחרת שלהם לפני 12 שנה, העפנו את פ.ס.ז' מגביע המחזיקות, הדחנו את הנבחרת הצעירה שלהם ממוקדמות אליפות אירופה, ניצחנו את אוקזר בבלומפילד ושוב את פ.ס.ז', אצלם בבית. היום הם התכופפו עוד פעם למען ארץ הקודש, רק שזו לא הייתה צריכה אותם בסופו של דבר. בכל מקרה, רק שלא ישכחו את הארוויזיון.

מחצית ראשונה

דקה 14: מורונה חדר לרחבה ובעט מכ-14 מטר למרכז השער, דוידוביץ' הדף.

דקה 15: קולאוטי בעט נהדר מקו ה-16, הכדור פגש את הקורה.

דקה 18: לוקארלי הגיע ראשון להגבהה משמאל, נגח היטב, אבל דוידוביץ' הדף לקרן.

דקה 20: גול! שוב לוקארלי גדול המימדים הוכיח נוכחות ברחבה, הפעם הוא הגיע ראשון לכדור חופשי ובעט חזק פנימה. 0:1 לליבורנו.

דקה 38: בוקולי בעט כדור אדיר מחוץ לרחבה, סמוך לעמוד.

דקה 45: רפאלוב קיבל כדור כ-30 מטר מהשער, התקדם ובעט מזווית לא נוחה החוצה.

מחצית שנייה

דקה 56: דנילביצ'יוס מצא את עצמו חופשי במרכז הרחבה החיפאית אבל נגח חלש, דוידוביץ' הצליח רק להדוף לקרן.

דקה 57: ליבורנו התיישבה לחיפה על השער. דנילביצ'יוס נהדף אחרי הקרן, רפאלוב הוציא כדור מהקו, קופור ניסה גם הוא, בסופו של דבר, אחרי כשתי דקות, הוציאה ליבורנו את הכדור החוצה והלחץ ירד.

דקה 72: קטן בעט כדור חופשי מ-18 מטר, אמליה שמט, אבל קלט מיד.

דקה 84: גלנטה הכשיל את קולאוטי ברחבה בצורה ברורה, אבל השופט ההולנדי הורה להמשיך.

דקה 86: באקיוקו המחליף בעט יפה מהאויר מ-17 מטר, הכדור פגע במשקוף ויצא החוצה.

דקה 90: גול! קולאוטי הקדים את ההגנה האיטלקית לכדור גובה ונגח פנימה. 1:1.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ, אלון חרזי (אייל משומר 67), רפאל אולארה, דקל קינן, אדורם קייסי, שאבייר אנדרסון, גוסטבו בוקולי, אלן מסודי (מאור מליקסון 59), ליאור רפאלוב (שלומי ארביטמן 73), יניב קטן, רוברטו קולאוטי

ליבורנו: מרקו אמליה, אלסנדרו גרנדוני, סטפאנו מורונה, פאביו גלנטה, סמואל קופור, ג'אובני פאסקלה, דריו פאסוני, אנטוניו פיליפיני, דויד באלרי, תומאס דנילביצ'יוס (איברהימה באקיוקו 64), כריסטיאנו לוקארלי

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

קצת סדר בבלאגן (רומן רוזנבלט, מערכת וואלה!)

מכבי חיפה העפילה הערב לראשונה בעידן רוני לוי לשלב הבא בגביע אופ"א, לאחר שהשיגה את הנקודה הדרושה לה לעלות לשלב הבא.

אחרי 3 שנים בהן נאלץ רוני לוי להתמודד עם תווית של לוזר בכל הנוגע לאירופה, סוף סוף מדובר בהצלחה עבור המאמן הצעיר גם באירופה, דווקא בעונה בה הדברים בליגה לא הולכים חלק. כעת תמתין חיפה ל-14 בדצמבר, התאריך בו ייערך המחזור האחרון של שלב הבתים, אז תדע באיזה מקום היא צפויה לסיים, השני או השלישי.

ב-15.12 למחרת המחזור האחרון תתקיים הגרלת שלב הנוק אאוט הראשון של הטוב מ-32 וכן שלב השלב הבא. במידה ותסיים חיפה במקום השני בבית תשחק מול אחת הקבוצות שתסיים במקום השלישי באחד מבתי ליגת האלופות, כאשר נכון להיום אלה עשויות להיות קבוצות מעניינות ביותר כגון, ברצלונה או ורדר ברמן, ספורטינג ליסבון, בורדו, צסק"א מוסקבה, ואולי אפילו מנצ'סטר יונייטד.

היתרון במצב הזה הוא אירוח המשחק השני במפגש, מה שבמקרה של הגרלה אטרקטיבית תאפשר גם הכנסה גבוה למועדון. במידה ותסיים במקום השלישי בבית, תתמודד מול הקבוצה שסיימה במקום הראשון בשלב הבתים של גביע אופ"א ובמקרה כזה , שוב נכון להיום, יש גם כאן מספר אפשרויות מעניינות למפגשים עם קבוצות כמו ניוקאסל, טוטנהאם, בלקבורן, פארמה ותיאורטית גם מחזיקת הגביע סביליה.

ההעפלה לשלב הבא תכניס לקופת המועדון סכום כסף לא קטן, שיתברר ככל הנראה עם סיום שלב הבתים, בכל אופן עד עתה הניבו הכנסות הקבוצה מהנקודות שצברה עד כה כ-100 אלף יורו. במידה והשביתה במשק לא תסתיים עד מחר בבוקר, אז אמורה הקבוצה להמריא בחזרה לישראל, תשהה הקבוצה ככל הנראה יום נוסף באיטליה ובמקרה כזה עשוי משחקה מול הפועל כ"ס להדחות מיום שני לשלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully