וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: הסיפור המלא על התפטרות מאמן השוערים

29.11.2006 / 16:58

עתי בר אילן זרק את אוהד כהן מהאימון, השוער הגיב. גיא לוזון זימן את השניים לשיחה בסופה החליט בר אילן להתפטר. כהן: "יש לו בעיה"

ההודעה הלקונית בה נמסר אתמול (שלישי) דבר התפטרותו של עתי בר אילן מתפקידו כמאמן השוערים של מכבי פתח תקווה, התבררה היום (רביעי) כסוערת במיוחד.

הפרשה החלה בשבוע שעבר. בר אילן, שהגיע בתחילת העונה למכבי פתח תקווה בהמלצה של אוהד כהן, סילק את השחקן מאימון הקבוצה משום שלטענתו "השוער חצה גבולות ולא כיבד אותו". לטענת עדי ראיה, כהן, שזעם על כך הגיב בתנועת גוף שלא אופיינית לו. השניים החליפו מספר מילים ולא דיברו מאז. גורם במועדון סיפר: "מאז אותו מקרה היחסים בניהם לא חזרו להיות כשהיו. אוהד כהן סיפר שהוא כמה שנים במועדון ומעולם לא העיפו אותו מאימון. הוא הרגיש פגוע והחליט לעשות מעשה".

בנקודה הזאת החליט השוער לפנות למאמן הקבוצה, גיא לוזון, ולהתלונן על מאמנו. כהן טען כי הוא מאוכזב מבר אילן ורמז כי הוא אינו מעוניין לעבוד איתו בעתיד. לוזון החליט לזמן את השניים לשיחה ואז התפתח ויכוח שעלה לטונים גבוהים. במהלך השיחה, שהתקיימה בחדר המאמנים במגרש, לוזון ביקש מכהן לספר על הבעיות שלו והשוער השיב: "עתי לא מדבר איתי אחרי משחקים".

בר אילן טען שכהן משקר משום שהוא סילק אותו מהאימון והמשיך: "ספר לגיא למה בדיוק זרקתי אותך. דיברת אלי לא יפה". כהן המשיך בשלו ולוזון עצר אותו ופנה לבר אילן. "אתה בחור זהב", אמר לו המאמן. "ואתה גם מאמן מצוין. אני רוצה שתישאר כאן. בוא נעשה משהו כדי שנוכל לעזור לאוהד להיות מבסוט". בר אילן השיב: "שוער לא צריך להיות מבסוט, הוא צריך להיות טוב". דקות ספורות לאחר מכן הסתיימה השיחה ובר אילן החליט להתפטר. גורם במועדון סיפר: "בר אילן מאמן טוב וחבל שלאוהד עלה השתן לראש. מצד שני, אפשר להבין את הפניה שלו לגיא. אי אפשר לעבוד עם מאמן כשאתה לא מדבר איתו. היחסים היו בלתי נסבלים".

בר אילן סירב להתייחס למערכת היחסים בינו לבין השוער ומסר בתגובה: "בחרתי להתפטר מהקבוצה לאור חילוקי דעות בנושאים מקצועיים. אני מאחל למכבי פתח תקווה וגיא לוזון את כל ההצלחה שבעולם, ומכל הלב".

אוהד כהן מסר בתגובה: "למיטב ידיעתי, הייתה בעיה אישית למאמן השוערים. היו לו שתי ברירות, או להתמודד עם הבעיה ולאמן במכבי פתח תקווה או לא להתמודד איתה ולעזוב. הוא בחר לעזוב ואני מאחל לו הצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully