וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטיזן ואוקזר מחפשות ניצחון ראשון

29.11.2006 / 15:16

שתי היריבות שהפסידו לחיפה בבלומפילד במסגרת בית א' בגביע אופ"א נפגשות (רביעי, 21:45) בניסיון להשאיר סיכוי לשלב הבא

שתי הקבוצות שהפסידו למכבי חיפה בבלומפילד במסגרת שלב הבתים בגביע אופ"א, פרטיזן בלגרד ואוקזר, נפגשות היום (רביעי, 21:45) חזיתית בבלגרד למאבק על הניצחון הראשון לאחת מהן בבית א'.

כשרק נקודה אחת משני משחקים במאזנן, ניצחון היום יוכל להציב אחת מהן בנקודת מוצא טובה לקראת המשחק האחרון בבית, בו ינסו להעפיל לשלב הבא. פרטיזן סיימה בתיקו 1:1 עם ליבורנו והפסידה 1:0 לחיפה בבלומפילד, אוקזר נוצחה 3:1 ע"י חניכיו של רוני לוי וסיימה את משחק הביתי מול מוליכת הבית, ריינג'רס, ב-2:2.

הקבוצות, שמעולם לא נפגשו ביניהן בעבר, יודעות שתיקו סוגר לשתיהן את הסיפור, מה שיעלה את חיפה. אולם גם במקרה של ניצחון של אוקזר והפסד של מכבי חיפה, הקבוצה הישראלית תעלה, כי במחזור האחרון תשחק אוקזר נגד ליבורנו. בקיצור, רק בקומבינציה אחת חיפה לא תעלה כבר הערב: אם היא תפסיד ופרטיזן תנצח.


פאריס סן ז'רמן סוגרת את יציע החוליגנים

פאריס סן ז'רמן וההתאחדות לכדורגל הצרפתית החליטו לסגור חלק מהיציעים בפארק דה פרנס, בו יושבים החוליגנים. ההחלטה התקבלה בעקבות המהומה בסיום המשחק, אותו ניצחה הפועל תל אביב את הקבוצה המקומית 2:4 במסגרת שלב הבתים בגביע אופ"א, ובמהלכה נהרג אוהד צרפתי מירי שוטר שניסה לגונן על אוהדי הפועל שהותקפו על ידי ההמון.

יציע בולוניה, בו יושבים אוהדי סן ז'רמן הידועים לשימצה, ייסגר למשחק הליגה נגד טולוז. 2,000 שוטרים יאבטחו את המשחק שייערך בסוף השבוע, ושנחשב כבעל סיכון גבוה להיתלקחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully