וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלאס: "אני לא מצטער"

29.11.2006 / 12:45

ביג בן מודה שהפר את חוקי הבולס, אבל לא בדיוק מתנצל, ובינתיים יש חשש לפציעה חמורה בידו. גאסול "מקשיב לתקשורת בעניין הטריידים"

בן וואלאס עלה למשחק מול הניו יורק ניקס (85:102) בלי סרט על הראש. הבולס ניצחו, הכל בסדר. טוב, לא בדיוק. וואלאס ערך שיחה עם מנכ"ל הקבוצה, ג'ון פקסון, ובסיומה הודה שהפר את חוקי הקבוצה: "ידעתי שאסור לנו לעלות עם סרט על הראש. אני יודע שיש חוקים ושאם אתה מפר אותם, תיענש. אני לא יכול לשים את עצמי מעל לקבוצה, אבל אני לא מצטער".

וואלאס גם רמז לכך שהסיטואציה יצאה מכל פרופורציה בגלל הפתיחה הלא טובה של הבולס: "כרגע אנחנו לא מנצחים, זה המצב. אני גם לא יכול להיות אגרסיבי כפי שאני רוצה להיות, עד שלא אכיר יותר טוב את החברים לקבוצה. כשנתחיל לנצח יותר, הכל יקבל משמעות אחרת. הארוחות טעימות יותר, האימונים והנסיעות נראים טוב יותר, הכל נהיה טוב יותר".

בינתיים שיחק ביג בן במשחק מול הניקס למרות פציעה בידו. הקבוצה הודיעה ביום שני על נקע באצבע ופגיעה קלה בשורש כף היד, אולם ייתכן שמדובר בסדק בעצם, מה שהופך את הפציעה לחמורה יותר.

גאסול פוקח אוזניים, נלי מכין את השמפניה

פאו גאסול, הפורוורד של ממפיס גריזליס, לא משחק כרגע כדורסל, בגלל אותה פציעה מאליפות העולם. בהיעדר דקות משחק, מה שנותר לו הוא להקשיב למה שקורה מסביב. ומה שקורה מסביב הוא שמדברים על טרייד עליו.

"זו לא הפעם הראשונה ששמי מוזכר בהקשר הזה של טריידים", אמר גאסול. "זה לא משהו שמטריד אותי, אם כי אני מודה שאני מציץ במה שנכתב. המטרה שלי היא לשחק עם הגריזליס ולנצח איתם משחקים. אחזור בקרוב לקבוצתי, ואין בכלל שאלה אם אני רוצה לשחק בה או לא".

דון נלסון עשוי להיות הלילה (בין שלישי לרביעי) המאמן השני בהיסטוריה שמגיע ל-1,200 נצחונות כמאמן ראשי ב-NBA. זאת אם גולדן סטייט תכניע את אינדיאנה. לני ווילקנס הוא המאמן היחיד שעשה זאת עד כה, כשלרשותו 1,332 נצחונות בקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully