וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו ז'וניניו פותח את הפה

עוזי דן

29.11.2006 / 12:12

הכישלון של ברזיל במונדיאל עדיין מכה, וקשר ליון לא מזכיר את פריירה מפורשות אבל טוען: "הנבחרת לא התכוננה טוב לטורניר"

גביע העולם הסתיים לפני כמעט חצי שנה, אבל הכישלון של נבחרת ברזיל ממשיך להכות הדים. אתמול היה תורו של ז'וניניו פרנאמבוקאנו, שחקן ליון והנבחרת, לפתוח את הפה על מה שקרה ל"סלסאו" בגרמניה.

ז'וניניו היה שחקן ספסל בנבחרת במונדיאל ועלה לשחק רק ברבע הגמר, בו ברזיל הודחה על ידי צרפת. הוא לא הזכיר את המאמן הקודם, קרלוס אלברטו פריירה, בשמו, אבל הביקורת כוונה אליו: "ברזיל לא התכוננה כמו שצריך לגביע העולם ולא עבדה מספיק קשה כדי להגן על התואר. שיחקנו משחקי הכנה נגד קבוצת ליגה שנייה בשווייץ ונגד ניו זילנד, אלו קבוצות שמשחקות כאילו הרגליים שלהן בבוץ. אפשר בלי משחקי הכנה, אבל אז צריכים להתאמן כמו שצריך. הבעיה שגם את זה לא עשינו. לא הגענו מוכנים, ומה שיותר גרוע - מי שצריך היה לפתוח את העיניים, לא הבין שזה המצב".

ז'וניניו אמר כי שחקנים שלא שיחקו טוב פתחו בהרכב, וכמובן שהתכוון גם לרונאלדיניו. "התכוננתי שלוש שנים", הוא אמר, "הייתי בכושר מצוין, אבל לא שיחקתי בהרכב". את המאמן הנוכחי, דונגה, הוא שיבח, מכיוון שלטענתו הוא בונה על צעירים ובוחר שחקנים לפי יכולתם. "אני מקווה שהוא ינהג כך גם במשחקים רשמיים", הוסיף ז'וניניו, "נגמרו הימים בהם שבוחרים הרכב לפי השמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully