וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זימון בכורה למאור בוזגלו לנבחרת הצעירה

לי בוץ

29.11.2006 / 11:03

גיא לוי העלה מהנוער את חלוץ הפועל פ"ת. ארבייטמן, עליו בונים לאליפות אירופה, וברוכיאן בסגל למחנה ב-5.12, בן שושן לא

קשר הפועל פתח תקווה, מאור בוזגלו, זומן לראשונה לסגל הנבחרת הצעירה, שתחל בהכנותיה לקראת טורניר גמר אליפות אירופה עד גיל 21, כשתקיים מחנה אימונים ב-5.12 וב-6.12.

מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוי, שחזר בתחילת השבוע מהולנד שם השתתף בהגרלת הבתים שקבעה כי הנבחרת תשחק נגד המארחת(10.6) בלגיה(13.6) ופורטוגל(16.6), פרסם הבוקר סגל של 21 שחקנים שיתכנס לשני ימי אימונים.

בוזגלו, אמר לאתר ההתאחדות בתגובה לזימון: "זה רגע מרגש מאוד, שמהווה שכר על עבודה קשה ואני מקווה שיהיה לזה המשך. אחרי ששיחקתי כארבע שנים בנבחרות הנערים והנוער זה חלום של כל שחקן צעיר בארץ ואני שמח שהוא יתגשם בקרוב".

מהסגל נעדרים בעקבות פציעות: קשר מכבי ת"א ליאור ז`אן, בלם מכבי הרצליה שי מימון, קשר מכבי נתניה, אמיר טגה וקשר בית"ר ירושלים, ברק יצחקי.

סגל הנבחרת הצעירה:

שוערים: תום אלמדון (מכבי חיפה), יוסי שקל (מכבי הרצליה).
הגנה: דקל קינן (מכבי חיפה), יובל שפונגין (מכבי ת"א), נאור פסר וניצן דמארי (מכבי פ"ת), אלירן דנין (בית"ר ירושלים), מוחמד שחברי (הפועל בני טמרה), עודד אלקיים (הפועל חיפה).

קישור: קובי דג`אני (בני יהודה), ליאור רפאלוב ומאור מליקסון (מכבי חיפה), אבירם ברוכיאן (בית"ר ירושלים), גיל ורמוט (הפועל ת"א), עידן סרור ומאור בוזגלו (הפועל פ"ת).
התקפה: שלומי ארביטמן (מכבי חיפה), טוטו תמוז (בית"ר ירושלים), איתי שכטר (מכבי נתניה), עומר פרץ ורועי דיין (מכבי ת"א).

לוי מסביר למה לא זימן את בן שושן

מאמן הנבחרת הצעירה סירב להתייחס באופן אישי לאי זימונו של עמית בן שושן, אבל כשנשאל אמר: "הנבחרת פתוחה בפני כל שחקן טוב. כל שחקן שיתאים לנו ברמה המקצועית וברמה האישית למשפחתיות שיש בנבחרת, ימצא את מקומו בסגל".

על ארבייטמן אמר המאמן: "בשלב זה אני מעוניין להכניס את שלומי לעניינים בצורה יותר רצינית, לתת לו יותר דקות ולהשקיע בו, כי הוא שחקן מאוד חשוב לאליפות אירופה".

על זימונו של מאור בוזגלו: "מאור מאוד בולט וכישרוני וזאביק זלצר נתן חוות דעת מאוד חיובית עליו. ביום רביעי הוא מתגייס לצבא ורצינו להספיק להתרשם ממנו לפני הגיוס".

על העובדה שכנראה בוזגלו יקח חלק באליפות הנוער בתחילת אפריל: "נשחחרר אותו, אבל ביוני הוא יהיה פנוי עבורנו".

שחקן נוסף שנשאר מחוץ לסגל הוא ליאור ז'אן, שעדיין לא כשיר, למרות שאינו סובל מבקע. לוי: "ביום שישי יש לו בדיקה אצל רופא הנבחרת ואם ליאור יהיה בריא, הוא יוזמן. הוא חלק בלתי נפרד מהסגל שלנו, אבל אנחנו לא רוצים לסכן אותו ונזמן אותו רק אחרי שנדבר עם אלי כהן ומכבי ת"א".

לוי הדגיש כי הסגל אינו סופי וכי יתכנו שינויים: "גם שי מימון, ברק יצחקי, אמיר טגה לא כשירים במאת האחוזים, כך שיש לנו זמן לעשות בדיקות. בסופו של דבר במאי נצטרך לעשות את הבחירה הנכונה והסופית. בסה"כ אני יכול לזמן רק 22 שחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully