וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב מארלה לבית"ר? תמוז פותח מול בני יהודה?

אסף שקד

29.11.2006 / 11:28

לפי דיווחים בצרפת, החלוץ הבינלאומי לשעבר בן ה-32 שמשחק בלוריין, בדרך לירושלים. תמוז להרכב הפותח, ומה קורה עם פרננדז?

לפי התקשורת הצרפתית, בית"ר ירושלים מעוניינת בחלוץ סטיב מארלה, חלוצה של לוריין מהליגה הראשונה בצרפת. מארלה, הבינלאומי לשעבר בן ה-32, שיחק בעבר בפולהאם והעיתונות הצרפתית קושרת אותו עם קבוצתו של ארקדי גאידמק כמי שצפוי להחליף את כריסטיאן פאביאני בינואר הקרוב. אך עם זאת מותר להטיל ספק גדול אם הפירסומים בצרפת אכן נכונים, מאחר ויוסי מזרחי לא מחפש חלוצים מבוגרים שנמצאים מעבר לשיאם.

מארלה התחיל את הקריירה בכוכב האדום 93, אך לנבחרת הוא הגיע דרך אוקזר בה שיחק בין 1996 ל-2000, וממנה עבר לליון. הוא כבש 6 שערים במדים הלאומיים ב-23 משחקים. לפולהאם הוא עבר ב-2002 ונחשב אז להעברה הכי יקרה בהיסטוריה של המועדון, כשהגיע תמורת 11.5 מיליון ליש"ט. מאנגליה הוא עבר למארסיי ושיחק לצידו של דידיה דרוגבה.

בקבוצה הבהירו היום (רביעי) כי אין להם מושג מהיכן צצו הידיעות על המו"מ עם חלוץ נבחרת צרפת לשעבר: "אין לנו מושג מהיכן צצו הידיעות האלה. אנחנו בכלל לא מכירים את השחקן ואין לנו קשר איתו. יתכן שהסוכן שלו מנסה לדחוף את השם שלו לכותרת, אבל אנחנו לא במו"מ עם השחקן". עם זאת, חשוב לציין כי בעבר ביצע ארקדי גיאדמק מספר עסקאות בצורה שקטה והרחק מההמולה התקשורתית בארץ.

תמוז תורגל בהרכב הפותח

בית"ר ירושלים קיימה הבוקר (רביעי) אימון נוסף במסגרת ההכנות לקראת משחק הליגה הקרוב מול בני יהודה (ראשון, 20:45) בבלומפילד. כבר באימון היום ניתן היה לראות את "כאב הראש" החיובי שיש למאמן יוסי מזרחי. מלבד פאבריס פרננדס שלא התאמן, כל יתר השחקנים התאמנו ויהיו כשירים למשחק. הבלם אריק בנאדו, שהיה מושעה במחזור האחרון, חוזר לסגל ואליו נוסף גם ברק יצחקי, שחוזר מפציעה ארוכה.

לאחר שמזרחי ניסה מערך של 5 קשרים מול הפועל פ"ת ולא הרגיש כי זה עובד, נראה כי במשחק הקרוב יחזור מזרחי למערך של ארבעה קשרים ו-2 חלוצים. במהלך האימון תרגל מזרחי הרכב זהה לזה שפתח בשבת מול פ"ת, אך ביצע בו שני שינויים הקשורים בחוליית הקישור. אבירם ברוכיאן שפתח בהרכב והוחלף בתחילת המחצית השנייה תורגל מחוץ להרכב ואילו מילובאן מירוסוביץ' שנכנס במחצית השנייה והביא לתפנית חיובית, תורגל היום בהרכב במערך של 4 קשרים.

עומרי אפק שפתח גם הוא בשבת בקישור, תורגל היום מחוץ להרכב ואילו טוטו תמוז תפס את מקומו והצטרף לג'ואנו פינטו בחוד. נראה כי למרות היכולת הטובה של תמוז ובן שושן בשבת כמחליפים, השניים לא יפתחו בהרכב בצוותא מול בני יהודה.

אל בן שושן, תמוז ופינטו, מתווספים שני חלוצים נוספים: ברק יצחקי וכריסטיאן פביאני. הראשון חוזר לסגל לאחר תקופה של כחודשיים ואילו הארגנטינאי הציג היום יכולת מרשימה מאוד באימון, אך כמו שהדברים נראים כרגע, יוסי מזרחי לא ממש "סופר" אותו וממתין לפגרה הקרובה על מנת לשחרר אותו מהקבוצה.

דילמת פרננדז מסתבכת (משה בוקר, הארץ)

בירושלים מוטרדים מאוד ממצבו של הקשר הצרפתי פבריס פרננדז. אחרי יומיים בהם ערך השחקן אימונים מלאים, התלונן אתמול פרננדז על כאבים בשריר התאומים והסתפק באימוני ריצה ואופניים בחדר כושר בלבד.

פרננדז נשלח שוב לערוך בדיקות מקיפות, למרות שרק לפני שבוע היה בבדיקות, בין השאר גם בשריר התאומים, אולם הבדיקה לא העלתה ממצאים שליליים. בבית"ר מקווים שבבדיקות החדשות לא יאבחנו לפרננדז פציעה שתשבית אותו לתקופה ארוכה.

החשש בבית"ר נובע מרצונו של המאמן, יוסי מזרחי, לראות את פרננדז חוזר לשחק כדי שיוכל להחליט אם להשאיר אותו בקבוצה או לשחררו. עד כה לא התאפשר למזרחי לראות את פרננדז על כר הדשא.

מזרחי קיבל אישור מהיו"ר ולדימיר שקלאר, להחליף שני זרים עם חלון פתיחת ההעברות, גם במחיר של חריגה מהתקציב. כלומר גם במחיר של פיצוי כספי לשני זרים עמם יותר החוזה. אגב, לבית"ר יש סעיף המאפשר לה לחתוך בינואר את החלוץ כריסטיאן פביאני מבלי לפצותו.

מרבית שחקני בית"ר יצאו אתמול (שלישי) אחרי האימון לאזכרה של בנו של יו"ר בית"ר לשעבר, מאיר פניג'ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully