וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטטוס קוו נשמר בממלכה

29.11.2006 / 23:58

מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:3 את אברטון ושמרה על מקומה בראש הטבלה, צ'לסי ניצחה את בולטון 0:1, וארסנל? ממשיכה להפסיד

אין שינויים בצמרת הפרמיירשיפ בתום מחזור אמצע השבוע החלקי ששוחק הערב, בשל השתתפות חלק מהקבוצות האנגליות בגביע אופ"א.

וויין רוני ומנצ'סטר יונייטד אירחו את אברטון, קבוצתו לשעבר של החלוץ, שנמצאת בכושר גרוע ולא היקשתה על מוליכת הטבלה שניצחה 0:3. בולטון הקשוחה עשתה לפני שלושה ימים בית ספר לארסנל בניצחון 1:3, אבל לא יכלה לצ'לסי והפסידה 1:0. פולהאם ניצחה בביתה את ארסנל המידרדרת 1:2 שרשמה הפסד שני ברציפות ונפלה למקום השישי בטבלה. פורטסמות' של הארי רדנאפ ואברהם גרנט יצאה למשחק חוץ קשה באנפילד וחילצה נקודה מליברפול כשסיימה בתיקו 0:0. מנצ'סטר סיטי גברה בחוץ 1:3 על אסטון וילה.

מנצ'סטר יונייטד - אברטון 0:3

כריסטיאנו רונאלדו העלה את השדים האדומים ליתרון 0:1 בדקה ה-40 בעזרת בעיטה חדה ומוצלחת מ-20 מטרים, שהכניעה את שוער המיליונרים ריצ'ארד רייט. במחצית השנייה היונייטד חגגו ושלחו את המיליונרים חזרה לליברפול, עם הזנב בן הרגליים לאחר שהשלימו ניצחון גדול, 0:3, משערים של פטריס אברה (דקה 63) וג'ון אושיי (דקה 89). מנצ'סטר עם הפסד אחד בלבד מתחילת העונה, מוליכה את הליגה האנגלית כשברשותה 38 נקודות מחמישה-עשר משחקים.

בולטון - צ'לסי 1:0

בן חיים פתח בהרכב המארחים, עידן טל ישב על הספסל, ושניהם ראו את מיכאל באלאק נוגח פנימה כדור קרן שהרים פרנק לאמפארד, ומעלה את האורחים מלונדון ליתרון 0:1 בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. השער הספיק לכחולים כדי לנצח ולשמור על פער של 3 נקודות ממנצ'סטר יונייטד שבראש הטבלה.

ליברפול - פורטסמות' 0:0

ליברפול שלטה ותקפה אך ללא מימשה זאת לכדי שערים וסיימה בתיקו 0:0 מאכזב מול קבוצתם של אברהם גרנט והארי רדנאפ.

הפסד שני ברציפות לארסנל

פולהאם - ארסנל 1:2

התותחנים ממשיכים להידרדר. אחרי שהפסידו במחזור הקודם 3:1 לבולטון, הם רשמו הפסד שני ברציפות והפעם 2:1 לפולהאם. כבר בדקה החמישית נגח בראיין מקברייד מחמישה מטרים והעניק יתרון 0:1 לפולהאם. ארסנל טרם התאוששה וכעבור 14 דקות מצאה עצמה בפיגור 2:0 משער של תומאס רדז'ינסקי. רובין ואן פרסי הצליח לצמק ל-2:1 בדקה ה-35 בבעיטה חופשית מוצלחת מ-20 מטרים.

ארסנל ניסתה להשוות במחצית השנייה, אך כל ניסיונותיה עלו בתוהו. ארסנל מדורגת במקום השישי בטבלה עם 22 נקודות בלבד, מ-14 משחקים.

אסטון וילה - מנצ'סטר סיטי 3:1

האורחים ממנצ'סטר על ליתרון 0:1 בדקה ה-18 משער של דאריוס ואסל. ג'ואי בארטון הכפיל את היתרון בדקה ה-33 וסגר 0:2 לסיטי במחצית. גאבין מקאן הספיק לצמק ל-2:1 בדקה ה-66 עבור אסטון וילה, לפני שסילבן דיסטין קבע את תוצאת המשחק 1:3 בקדה ה-75.

אתמול: ווטפורד - שפילד יונייטד 0:1 (דני וובר, 88).

* בווסטהאם כעסו על קרליטוס טבז, החלוץ הארגנטינאי של הקבוצה, על כך שנטש את המגרש מיד לאחר שהוחלף בניצחון 0:1 בשבת על שפילד יונייטד. העונש שלו: ללבוש בשבועיים הקרובים באימוני הקבוצה חולצה של נבחרת... ברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully