וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה מצאה אירופה. בליגה ג'

אסף אקרמן "הארץ", רומן רוזנבלט

29.11.2006 / 22:45

גוטמן לא יכול היה להמשיך ב"מגרש הפרות", ובקבוצה עלו על פיתרון גדול, עם משטח דשא משובח: המגרש של הפועל פרדסיה מליגה ג'

לאחר מסע ייסורים נמצא מגרש אימונים ראוי למכבי נתניה - המגרש של הפועל פרדסיה מליגה ג'.

עד לתגלית עבר על מאמן נתניה, אלי גוטמן, יום מייאש. מווינגייט נמאס לו, אופציות קיסריה, שפיים ומעגן מיכאל נפלו בזו אחר זו, ובנסיעה של מנהל השיווק, גדי חן, לפרדסיה הוא לא תלה תקוות רבות.

אלא שלאחר שעה ועשרים דקות חזר חן לווינגייט עם בשורות טובות: "אלי, יש שם שטיח ירוק, פשוט אירופה". "סגור לנו את פרדסיה", הורה גוטמן לחן, "אני לא ממשיך במגרש הפרות הזה".

מכאן החל מסע שכנועים מול ראש מועצת פרדסיה עד לשעות הלילה המאוחרות כשהכיוון הוא חיובי. הבוקר יצאה משאית ועליה שערים ניידים למגרש החדש.

הקשר אמיר טגה לא ישחק בשבת בחוץ מול מכבי הרצליה לאחר שבבדיקת אולטרסאונד התגלה לו קרע בשריר הירך. המגן אורי אוזן פרש מהאימון אתמול עם כאבים בברכו, עבר טיפולים היום וצפוי לשחק בשבת.

גוטמן כעס באימון על איתי שכטר ובשלב מסוים שאמר לו: "אם תשחק ככה, לא תהיה אפילו בסגל בשבת". החלוץ צפוי בכל זאת לפתוח בהרכב בשבת מול הרצליה. אבישי ז'אנו ושי בירוק נוסו היום בהרכב לצידו של מזואה אנסומבו וביומיים הקרובים יחליט הצוות המקצועי מבין השניים יפתח במקומו של אמיר טגה הפצוע. גם החלוץ עבדל סאמד אוקוצ'ה שב להתאמן וצפוי לשחק מול מכבי הרצליה.

עדכון ראשון: 09:25, 29/11
עדכון אחרון: 22:45, 29/11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully