וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היריקה של טלקר הדליקה את כפר סבא

29.11.2006 / 10:16

יו"ר חוג האוהדים טוען כי המגן ירק לעברם בסיום המשחק מול בני יהודה: "אם לא יתנצל, נהפוך אותו ללא רלוונטי". טלקר מכחיש

אוהדי הפועל כפר סבא מתכוונים לפנות למנכ"ל הקבוצה, גבי קצרה, ולהתלונן על שחקן הקבוצה, עופר טלקר. לטענת האוהדים, המגן קילל אותם לאחר המשחק שנערך במסגרת גביע הטוטו מול בני יהודה.

ראוי לציין, כי טלקר זוכה לקללות מצד האוהדים בשבועות האחרונים ונראה כי התנהגותו אחרי המשחק הייתה מעין התפרצות זעם. לטענת האוהדים, המגן ירק לעברם ואף "הזמין את אחד האוהדים לסגור חשבון מחוץ למגרש". אחד האוהדים אמר בסיום המשחק: "טלקר התנהג בצורה מביישת. אם הוא לא יתנצל, לא נכיר בו כשחקן הפועל כפר סבא".

יו"ר חוג האוהדים, אלון קירו, אמר הבוקר: "מדובר בשערורייה שאין כדוגמתה. שחקן לא יכול להרשות לעצמו לירוק לעברנו. בסך הכל צעקנו לעברו 'נמאסת, תלך מפה'. חלילה לא קיללנו אותו. אחרי שהוא ירק האוהדים התחילו לקלל. עוד היום אני מתכוון להגיש תלונה במועדון. אם הוא לא יתנצל, נהפוך אותו ללא רלוונטי". עופר טלקר מסר בתגובה: "לא היה ולא נברא. בסך הכל ביקשתי מהם להירגע". אגב, שחקני אחרים של הפועל כפר סבא העידו כי אף הם זכו לקללות בתום המשחק, אך הגיבו באיפוק. יש לציין כי במגרש נכחו 40 אוהדים ירוקים בלבד.

שחקני הקבוצה הביעו סיפוק מהחלטתו של הבעלים להסכים לדרישת נציגי מכבי חיפה ולדחות את המשחק מולה ליום שני. "זה מראה עד כמה טביב הוא אדם גדול שלא חושב רק על עצמו. הלוואי וכל בעלי הקבוצות היו כמותו". טביב צפוי לחזור בחודש הבא למיאמי, משם הוא ינהל את עסקיו הפרטיים. הבעלים צפוי לחזור לביקור בישראל מספר חודשים לאחר הגעתו.

הקשר הגנאי, יעוזה אבובקרי, ממשיך בתהליך ההחלמה מהפציעה בגבו. עדיין לא ברור האם השחקן ייכלל בסגל הקבוצה לקראת המשחק מול האלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully