וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: המשימה המשותפת של נהריה וראשל"צ

אריה ליבנת

29.11.2006 / 10:15

שתי הקבוצות צריכות למחוק פיגור בן 17 נקודות מהמשחק הקודם, נגד דיז'ון וגראבלין (19:00, ספורט 1). גליל מול אפולון

עירוני נהריה תארח הערב (19:00) את דיז'ון במשחק של להיות או לחדול מבחינתה ביורוקאפ. דיז'ון ניצחה במשחק הראשון 68:85, ונהריה תצטרך לנצח ב-17 הפרש ומעלה כדי לעלות על חשבונה למקום השני בבית 1. דיז'ון מדורגת במקום התשיעי בצרפת עם מאזן 6:6. שחקנים מובילים בקבוצה: מלייה נדויה, פורוורד מסנגאל, ולורן סקיארה.

נהריה תשמח לשחזר אפילו מחצית מהיכולת שהציגה ביום ראשון מול מכבי ראשל"צ (70:114). "זה היה נחמד, אבל מבחינתנו זאת היסטוריה", מסביר המאמן אריאל בית הלחמי, "אנחנו חייבים לנצח את דיז'ון, וגם ההפרש חשוב, אבל אם נחשוב על ההפרש, אנחנו יכולים גם להפסיד. צריך קודם כל לנצח".

רג'י מור וראיין סידני יערכו הערב (19:15) הופעת בכורה אירופית במדי מכבי ראשל"צ, שתארח את גראבלין. מור יחליף את ג'יימס וויליאמס וסידני יתפוס את מקומו של בראיין טולברט. ראשון החליטה לבצע את השינויים עוד לפני העונה, כדי לתת במה לארבעת הזרים שלה. המאמן גלעד כץ ניתח והסביר: "מור וסידני הם יותר גארדים והגבוהים שלנו, בעיקר חיים שמעונוביץ', יצטרכו לתת יותר". ראשל"צ חייבת לנצח כדי להישאר בתמונת השלב הבא, וגם ההפרש (הפסד 91:74 בחוץ) חשוב. גראבלין מדורגת שמינית בצרפת והובסה בשני משחקיה האחרונים.

בראשון לקחו קשה את התבוסה לנהריה ב-44 הפרש. הקבוצה קיימה שלשום אימון בניגוד לתוכנית המקורית, ואף קיימה שיחה ארוכה. "עשינו את זה כדי לדבר. נתנו לשחקנים לדבר ולחשוב ביחד", סיפר כץ, "אנחנו לא עושים מזה טרגדיה. ננסה לתקן דברים".

גליל עליון תארח הערב (19:00) את אפולון אולימפיאדה ותנסה להשיג ניצחון ראשון העונה בגביע האתגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully