וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לובליאנה אמורה לנחות בישראל לפנות בוקר

29.11.2006 / 19:26

דגש על "אמורה", כי גם זה עדיין לא סופי. עדיין לא נמצא פתרון לנחיתת השופטים. הפור נפל: ביופורד ישוחרר ממכבי

השביתה במשק החלה לתת אותותיה באולימפיה לובליאנה, שאמורה להתארח מחר (חמישי) בהיכל נוקיה במסגרת המחזור השישי של היורוליג. טיסת הקבוצה, שהייתה אמורה לצאת מוינה לנתב"ג ב-11:30, נדחתה, וממכבי ת"א נמסר כי "לובליאנה לא תגיע בטיסה המקורית, ותמצא דרכים חלופיות". כעת נראה כי הושגה פשרה והקבוצה תמריא ארצה לקראת חצות, ותנחת בישראל מעט יותר מארבע שעות אחרי ההמראה. אלא שכרגע יש בעיות גם עם חברת התעופה ועם השביתה, ובקיצור - בלגאן אימים. לובליאנה, מן הסתם, לא תתאמן הערב בהיכל, ותסתפק באימון אחד מחר בשעות הבוקר המאוחרות.

לא רק עם לובליאנה קיימת בעיה, אלא גם עם שופטי המשחק. שלישיית השופטים אמורה להגיע מאיטליה ומיוון. טיסתם של השופטים היוונים לא בוטלה בינתיים, אולם גורלה לא ברור. במידה והשופטים הזרים לא יוכלו לנחות, נמסר מהיורוליג כי קיימות שתי אפשרויות: שלישיית שופטים ישראלית או שופטי פיב"א, שנמצאים בארץ והגיעו לשפוט את משחקיהן של עירוני נהריה, גליל עליון ומכבי ראשל"צ במסגרת גביעי פיב"א השונים.

ומשביתה אחת לאחרת: שחקני לובליאנה מתכוונים לפתוח בשביתה משלהם לאחר המשחק בתל אביב (אם זה יתקיים), מאחר וטוענים כי המשכורות שלהם לא שולמו במלואן בשלושת החודשים האחרונים.

ביופורד כנראה יעזוב, השאלה היא מתי

במכבי ת"א התקבלה ההחלטה להיפרד מרודני ביופורד, כשהשאלה שעל הפרק היא מתי יבוצע השינוי - עוד בסוף השבוע הזה, או במהלך השבוע הבא. מה שמעכב את ביצוע גזר הדין הוא רצונה של מכבי לאתר לסווינגמן המאכזב קבוצה חלופית, שתסכים לקלוטו ולשאת בחלק מעלות שכרו. בכך תוכל מכבי לצמצם את הנזק הכספי שכרוך ברכישה הלא מוצלחת. עפ"י הערכות, ביופורד משתכר במכבי קרוב ל-650,000 דולר נטו, כשעלות הברוטו שלו מוערכת בכ-800,000 דולר.

במקביל, אנשי הקבוצה עדיין מתלבטים אם להחתים מחליף לביופורד ואולי גם לנואל פיליקס, מה שיוביל לחריגה משמעותית מהתקציב ואף עשוי לפגוע בתקציב הקבוצה לעונה הבאה. הדיעות בקרב הנהלת הקבוצה חלוקות, כשכרגע נראה שיש רוב לאלו הגורסים כי כדאי להימנע מהחתמת מחליפים, שכן פעולה שכזו תפגע באיזון הכלכלי. המתנגדים גורסים כי האופציות בשוק השחקנים דלות ממילא, מה גם שטל בורשטיין צפוי לחזור לכשירות מלאה בעוד כחודשיים.

התומכים בהחתמת שחקן נוסף טוענים כי הקבוצה זקוקה לליטוש כדי להעפיל לשלבים הגבוהים ביורוליג גם העונה, וכי בתזמון הנוכחי ניתן לאתר שחקנים בסדר הגודל של לי ניילון במחיר מציאה.

עדכון ראשון: 29.11.06, 7:52
עדכון אחרון: 29.11.06, 13:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully