וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל השחקנים מאמינים שאפשר לקחת אליפות"

לי בוץ

29.11.2006 / 13:39

מרדיקוביץ' יוצא בהצהרות. שטרית ושפונגין חזרו להתאמן במכבי ת"א. ז'אן, שלא סובל מבקע, לא ישחק מול הפועל פ"ת ביום שבת

צמד המגנים אורי שטרית ויובל שפונגין חזרו היום (רביעי)להתאמן לאחר שאתמול נעדרו בשל טיפולים, לעומתם ליאור ז'אן, שהבוקר התברר כי הוא לא סובל מבקע, ומיליאן מרדיקוביץ', שסובל ממתיחה במפשעה, עדיין לא מתאמנים. עם זאת, מרדיקוביץ צפוי להיות כשיר ולפתוח בשבת נגד הפועל פתח תקווה בעוד ז'אן אמור לקבל מנוחה ויח באימוני ריצה אישיים מחר (חמישי).

ז'אן יחזור להתאמן עם הקבוצה בתחילת השבוע הבא, וצפוי לנוח מול הפועל פ"ת בשבת. ביום שישי הוא יבדק פעם נוספת על ידי רופא מטעם הנבחרת הצעירה, כדי לאשר סופית שלא מדובר בבקע.

במכבי לא מקלים ראש במשחק הקרוב מול הפועל פתח תקווה ואלי כהן, מאמן הקבוצה, אמר היום: "זה משחק לא קל ועובדה שהפסדנו להם פעמיים בגביע הטוטו. פ"ת קבוצה עיקשת עם שחקנים צעירים שמשחקים אגרסיבי, עם זאת אנחנו צריכים להמשיך בדרך שלנו, דרך ההצלחות, ולא משנה מי היריב. הליגה היום פתוחה, גם קבוצות התחתית מקיזות דם מול קבוצות הצמרת".

על המשחק של קבוצתו מול מכבי חיפה אמר המאמן: "שיחקנו התקפי ועשינו עבודה משכנעת. ברבע השעה האחרונה ירד אצלנו משהו במורל בעקבות הפנדל, אבל יש לנו קבוצה בתהליך התהוות".

כהן ציין לטובה את שפונגין ושטרית ואת שחקני הרכש משה ביטון ויוסי שיבחון: "הצעירים הולכים ומשתפרים ואני מקווה שנחזור לגל הנצחונות. יש למכבי את הנשק הטוב והישן שאלה שחקני הבית שאני סומך עליהם. אני מקווה שנדבק לצמרת ונתמודד על מקום לאירופה. אנחנו עדיין רוצים להתחזק. אני רואה את הסגלים של חיפה, בית"ר והפועל וכדי להידמות להם אני צריך שני שחקנים לפחות כדי שלא נגיע למצב כמו השבוע שהיו לנו ארבעה פצועים".

על גוסו גוסו אמר: "אנחנו לא מוותרים על אף אחד, יש לנו בעיות תקציב וזה לא הסתדר איתו, ננסה לחפש שחקנים חדשים עם יכולות גבוהות".

בלם הקבוצה מילאן מרטינוביץ' דיבר לראשונה העונה והודיע: "מכבי משתפרת ונמצאת במצב טוב. עבדנו קשה לקראת פ"ת ואני חושב שננצח בשבת. בגביע הטוטו היה לנו מאוד קשה נגדם. יש לנו הרבה שחקנים חדשים בקבוצה ולכן לקח לנו זמן להתחבר. נורמלי שיהיו עכשיו מאיתנו ציפיות ולדעתי אנחנו יוכלים לקחת אליפות".

על ההתאקלמות שלו אמר: "אחרי 4 חודשים בארץ אני מרגיש הרבה יותר טוב זה הפעם הראשונה שאני מתוודע לכדורגל הישראלי, הכל היה חדש לי. עכשיו הרבה יותר טוב לי".

החלוץ מיליאן מרדיקוביץ הוסיף: "כל השחקנים מאמינים שאפשר לקחת אליפות. מכבי מועדון גדול ורואים את זה בתוצאות. אנחנו מאמינים בעצמנו בעקבות התוצאות האחרונות ואם ננצח את שלושת המשחקים הקרובים בחוץ אפשר לדבר ברצינות על המקום הראשון".

על היכולת האישית שלו אמר: "אומנם הבקעתי רק 4 שערים וזה מעט לשחקן התקפה, אבל אני מקווה שעד שניקח אליפות אבקיע יותר, הבטחתי לאוהדים שלנו. בכלל, כיף לי פה, זאת הפעם הראשונה שאני רואה שמש בנובמבר".

אולי הדרכון של תמיר כהן יביא לפיתרון (משה בוקר ודוד מרואני, הארץ)

"עם כל הכבוד למכבי תל אביב ולתוכניות שלהם, הבן שלי תמיר כהן יעשה רק מה שטוב לו", אמר אתמול אבי כהן, שחקן עבר ואב כועס והוסיף, "מכבי דורשת מאתנו 150 אלף דולר כדי לקבל את הכרטיס כבר בינואר. למה שנעשה את זה כשאנחנו יכולים לקבל את הכרטיס חינם בסיום החוזה, בסיום העונה".

אבי כהן ומנכ"ל מכבי, [[אלי דריקס]], מנסים כבר תקופה ארוכה להגיע להסכמות על תנאי השחרור של הקשר תמיר כהן, אולם ללא הצלחה. פרט לתמיר כהן מעוניינת מכבי להשאיל או למכור את לירן כהן למכבי פתח תקוה, להעביר את גיא שמיר למכבי הרצליה ולהפרד מהקרואטי איוואן ראזיץ'.

"לתמיר יש דרכון איטלקי והוא יכול בסיום העונה לעבור לשחק באירופה. עם כל הכבוד לשחקנים שמשחקים באירופה, הבן שלי לא פחות טוב מחלק מהם. תמיר יודע שהוא לא יתלבש עד סוף העונה, אבל הוא מקבל את זה כמו גבר והוא מתכונן לזה"

במכבי מכחישים בתוקף את דברי משפחת כהן לפיהם הקשר מתייבש בכוונה ביציע כי הוא לא מסכים לחתום על חוזה ארוך טווח, או לחלופין פודה את כרטיסו. "במכבי תל אביב מתלבשים השחקנים בכושר הטוב ביותר", אמר אתמול מאמן מכבי אלי כהן, "אני לא בודק אצל דריקס למי יש חוזה ארוך טווח ולמי מסתיים החוזה בתום העונה".

אלי כהן החל בחיפושים אחר זרים עם כרטיס ביד כדי להקטין עלויות ולהתאים את מסע הרכש להגבלות התקציביות של המועדון. אחרי שמכבי כבר ויתרה על ז'אן ז'ק גוסו גוסו בגלל עלותו (450 אלף יורו), דחו א המועדון מאותה סיבה הצעה לרכוש את עמנואל אודיטה מפרטיזן בלגרד. החלוץ הניגרי בן ה-23, ששיחק בשבוע שעבר נגד מכבי חיפה בגביע אופ"א, כבש העונה חמישה שערים ב-12 משחקי הליגה. מכבי ירדה מהעניין לאחר שרק הכרטיס של אודיטה שווה חצי מיליון דולר.

למכבי יש תקציב של כ-300 אלף דולר לרכש בינואר, אבל החישוב הזה נעשה בהנחה שמכבי תצליח להשתחרר מלירן ותמיר כהן, משמיר ומראזיץ'.

מכבי עשויה לארח את הדרבי ברמת גן

מכבי עשויה לארח את הדרבי התל אביבי במסגרת המחזור ה-18 ברמת גן מאחר וביום המשחק, ה-27 בינואר 2007, אמור אצטדיון בלומפילד לארח את טורניר אברמוביץ' בהשתתפות מכבי חיפה, הפועל תל אביב, וארבע קבוצות מרוסיה ואוקראינה.

יובל שפונגין, אורי שטרית, מיליאן מרדקוביץ', ליאור ג'אן והשוער קאלה טברטקו נעדרו אתמול מהאימון מסיבות רפואיות. ג'אן ממתין לבדיקה נוספת שתתבצע היום ותקבע אם הוא אכן סובל מבקע. אם ג'אן יחליט לעבור ניתוח הוא עלול להעדר מהמגרשים בין חודש לחודשיים.

ביה"ד העליון של ההתאחדות לכדורגל יפסוק היום בערעור שהגישה מכבי תל אביב על הקנס הכספי שספגה בסך 30 אלף שקל, בגלל שאוהדיה זרקו רימון עשן במגרש בהרצליה. במכבי מקווים שביה"ד העליון יפחית את גובה הקנס שפסק ביה"ד המשמעתי של ההתאחדות.

בערעור טען המועדון שהוא אינו אחראי לדברים שמתרחשים במגרשי חוץ וכן שזורקי הרימונים עשו זאת במכוון כדי לפגוע בבעלים של מכבי תל אביב, לוני הרציקוביץ'.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully