וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ושום שוב מסוכסכים?

יניב קובוביץ'

29.11.2006 / 8:57

בהנהלה ידעו על עזיבת דגו באשדוד. טועמה: "יש פה שחקנים שמחבלים בקבוצה". אבוקסיס נטש את האימון בשל עייפות, אך צפוי לשחק בשבת

בהפועל ת"א התעוררו אתמול ליום של האשמות הדדיות וביקורת על צורת המשחק שלשום בהפסד 2:1 למ.ס אשדוד, כאשר גם המאמן, [[יצחק שום]], לא יצא נקי.

בקבוצה כעסו על כך שהרוחות התלהטו בעקבות ההפסד, והקשר [[סלים טועמה]] היה תקיף מכולם. "יש שחקנים בהפועל ת"א שמוציאים את כל הלכלוך החוצה. אחרי ההפסד פתאום יש לשחקנים מה להגיד על הצורה ששום משחק, או על איך שנראנו באשדוד. מעניין שאחרי הניצחון על פ.ס.ז' כולם דיברו אחרת. יש כאן שחקנים מתוסכלים שמחבלים בקבוצה".

בהנהלת הפועל זעמו על דבריו של הפרשן [[שלמה שרף]] בתוכנית רק ספורט ב"רדיו ללא הפסקה" לפיה מנהל הקבוצה, אריה הרשקוביץ', ידע כי ברוך דגו עזב את המגרש באשדוד לפני סיום המשחק, אך לא סיפר זאת לשום. שרף הוסיף ששום לא ימשיך כנראה בקבוצה בעונה הבאה וכי קיים נתק בין ההנהלה למאמן.

בהנהלת הפועל הכחישו את הנתק בין הצדדים, אבל חוששים מפיצוץ נוסף. בהפועל מסרו כי "שלמה שרף אמר את הדברים על דעתו בלבד ואין שום נתק בין הצדדים. חבל ששרף, חבר של שום, לא יודע לפרגן לו". לטענת אנשי ההנהלה היחסים בינם לבין שום אינם חבריים, אבל הם אינם מנסים לפגוע במאמן.

דגו, שהביע אתמול חרטה על המעשה שלו, יועמד בקרוב בפני ועדת משמעת פנימית. "הייתי מאוכזב מהחילוף שלי", אמר דגו, "אבל לא התכוונתי לפגוע באף אחד". מנגד אמרו שחקנים בהפועל: "שום נתן לברוך את כל הקרדיט ומתחילת העונה הוא עולה לשחק", אמר אחד השחקנים, "עכשיו, כשהוא בחוץ, לא בכבוד שלו לשבת ולראות איך החברים שלו נלחמים על המגרש".

שום ספג ביקורת על החלטתו לספסל את אליניב ברדה במשחק מול אשדוד. שום עשה זאת ככל הנראה כדי להקל על החלוץ, אולם גורמים בקבוצה טענו, כי ממילא יש להפועל שבוע חופש מגביע אופ"א. הם הוסיפו שברדה הוא שחקן שקשה לוותר עליו.

בהפועל טענו עוד, כי היו שחקנים שוויתרו על המשחק עוד לפני שריקת הפתיחה. הביקורת כוונה בעיקר נגד הבלם חאווייר פאאס, שעדיין לא נתן תשובה סופית אם הוא עוזב או נשאר.

אבוקסיס נטש את האימון בשל עייפות (לי בוץ, מערכת וואלה!)

הפועל תל אביב החלה בהכנות לקראת המשחק נגד מכבי פתח תקווה (שבת, 19:30), לאחר שאתמול (שלישי) נהנו השחקנים מיום חופש. הקבוצה חוזרת לבלומפילד לאחר שלושה שבועות, כשמשחק הבית האחרון מול מכבי נתניה שוחק באיצטדיון ר"ג בשל שיזרוע החורף בבלומפילד.

סגל השחקנים המלא עמד לרשותו של יצחק שום הבוקר (רביעי), פרט ליקיר לוסקי שמחלים משבר בעצם השוקית. יוסי אבוקסיס נטש את האימון בגלל עייפות, אך צפוי להיות כשיר לשבת. בקבוצה מנסים לשדר עסקים כרגיל ומכחישים את הפירסומים לפיהם ישנה מתיחות בין המאמן להנהלה. כמו כן מנסים במועדון להוציא את ברוך דגו - שהתאמן כמו כולם ואף התנצל בפני שום - מאור הזרקורים בעקבות עזיבתו את המגרש באשדוד בטרם הסתיים המשחק. בהפועל אומנם החליטו להעמיד לדין את הקשר, אך נראה שיסתפקו בנזיפה בלבד, זאת לאור אופיו הרגוע של השחקן.

סלים טועמה: "אנחנו לא צריכים להוריד את הראש בגלל ההפסד באשדוד אלא להמשיך הלאה, יש לנו משחק חשוב וקשה ביום שבת ואנחנו צריכים לבוא מוכנים ולקחת את המשחק הזה. פ"ת קבוצה קשה מאוד ונקווה לעבור אותה בשלום. יחד עם העזרה של הקהל שלנו אני מאמין שננצח את המשחק".

על הפירסומים האחרונים לפיהם קיימת מתיחות בין הנהלת הקבוצה למאמן יצחק שום, אמר טועמה: "יש אנשים שמחפשים לעשות רע למועדון, אותם אנשים רואים את ההצלחה שלנו וזה עושה להם לא טוב ולכן הם ממציאים כל מיני דברים בתקשורת. אני רוצה להבהיר שהאווירה טובה, כולנו שמחים ומאושרים. זה שהפסדנו לא אומר שום דבר, חבל שאנשים מנסים להרוס ולחבל בקבוצה".

יוסי אבוקסיס על ההפסד למ.ס. אשדוד: "יש משחקים כאלה שאתה מתחיל בטעויות, אבל אנחנו בני אדם, קורה שמפסידים. אחרי כל הפסד אני אוכל את הלב, ברגע שאני אפסיק להתעצבן אני אפרוש. אני מקווה שכל השחקנים יתעצבנו כמוני. כל משחק בליגה הזאת הוא מלחמה.

על התקרית עם הולצמן אמר: "נרגעתי ברגע שנגמר המשחק, לא צריך לעשות מזה יותר מדי רעש, ולמרות זאת צדקתי במאה אחוז, וגם באשדוד יודעים את זה. שי הולצמן לא שם לב להתחזות של השחקנים שלהם והגזים בתגובות שלו. גם בנפילה שלו, שניסה להוציא אותי באדום, ראו שהוא זינק. בגלל שאני מכבד אותו אני לא אחזיר לו דרך התקשורת".

בהפועל החליטו היום שלא לעלות את המחירים למשחק הביתי מול מלאדה במסגרת שלב הבתים של גביע אופ"א. מחירי הכרטיסים יהיו זהים למחיר המוזל שהוצע לבעלי המינויים לשני המשחקים באופ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully