וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהדים הדתיים ביקשו, נתניה והרצליה ישחקו ב-18:00

רומן רוזנבלט

28.11.2006 / 20:04

אוהדים מסורתיים של נתניה פנו למכבי הרצליה בבקשה לדחות את המשחק בשבת, גם ההתאחדות אישרה. אוקוצ'ה אופטימי לגבי מצב הקרסול

מכבי נתניה המשיכה גם היום (שלישי) להתאמן במגרשים הרעועים של מכון וינגייט, מה שלא שיפר את מצב רוחם של השחקנים והצוות המקצועי. שחקן בקבוצה אמר היום כי "צריך לעשות הכל כדי שהדשא בקופסא ישוקם במהרה, ובינתיים אין ברירה, נתאמן איפה שאפשר. גם החלופות נמצאות במצב לא מזהיר, בלשון המעטה".

בקבוצה חיפשו במהלך היום חלופות למגרשי אימון, וככל הנראה מחר תתקבל החלטה לגבי מגרש כזה. נבדקו אופציות ביישובים באזור נתניה וכן אופציה נוחה יותר, והיא הקצאת מגרש אימונים ספציפי במכון וינגייט עבור הקבוצה שישמש אותה בתקופה הקרובה ושנמצא במצב סביר.

אמיר טגה, שסובל מקרע קטן בשריר האחורי ברגלו, עבר גם היום טיפולים ורק מחר צפוי להתחיל באימונים קלים. גם עבדל סאמד אוקוצ'ה עשה ריצה קלה וטרם חזר להתאמן. כפי שפורסם אמש, החלוץ סובל מפגיעה בקרסול, אם כי הוא אופטימי לגבי כשירותו לקראת שבת, דבר שייבדק ביומיים הקרובים.

שאר שחקני הקבוצה שקיבלו מנוחה אתמול חזרו להתאמן היום. לבקשת אוהדים דתיים של מכבי נתניה, שפנו ביממה האחרונה להנהלת הקבוצה דרך מיילים וטלפונית, פנתה ההנהלה למכבי הרצליה בבקשה לדחות את פתיחת המשחק ביום שבת לשעה 18:00 ונענתה בחיוב.

גם להתאחדות לא הייתה בעיה עם הבקשה, שכן המשחק אינו משודר בטלוויזיה. עובדה זו יצרה מרמור בקרב גורמים בקבוצה, לאור הישגיה של הקבוצה מאז תחילת העונה לצד העובדה כי אינה משובצת לשעות מאוחרות יותר (רק שלושה מתוך עשרת משחקיה התקיימו אחרי השעה 19:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully