וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה בונה על מראדונה. גם בטניס

28.11.2006 / 18:28

הכוכב האגדי יגיע לרוסיה כדי לעודד את הארגנטינאים בגמר גביע דיוויס בסופ"ש. הקפטן מנצ'יני: "זה נפלא". קאמבק חד פעמי למרסלו ריוס

מזל שיש את דייגו. קפטן נבחרת הדיוייס של ארגנטינה, אלברטו מנצ'יני, הודה היום (שלישי) כי הוא נרגש ובונה על תמיכתו של אגדת הכדורגל דייגו מראדונה בסוף השבוע, כשהארגנטינאים ישחקו ברוסיה בגמר גביע דיוויס.

כשנשאל אם הוא ידע על כך שמראדונה מתכוון להגיע לאולם האולימפי במוסקבה בין ה-1 ל-3 בדצמבר, חייך מנצ'יני ואמר: "אני חושב שהוא ממש יהיה איתנו על המגרש. אבל ברצינות, אנחנו שמענו את אותה שמועה, שהוא יגיע למוסקבה, ואנחנו מאוד מקווים שהוא אכן יבוא לעודד אותנו. הוא עדיין הספורטאי הכי גדול שיצא מהמדינה שלנו, וזה יהיה נפלא עבור הביטחון של הקבוצה הצעירה שלנו".

מראדונה, כזכור, נכח גם במשחק חצי הגמר בבואנוס איירס, ועודד כמו אחרון האוהדים כשארגנטינה גברה על אוסטרליה.

הקפטן הרוסי שאמיל טרפישצ'ב, לעומת זאת, מארגן גם הוא אח"מ מקומי שיבוא לתמוך בקבוצתו בדמות הנשיא לשעבר בוריס ילצין, אוהד טניס מושבע, שנכח בשנים האחרונות בהתמודדויות אחרות בגביע דיוויס.

"סביר להניח שכל המנהיגים שלנו, מהעבר ומההווה, ינכחו באירוע", התייחס טרפישצ'ב לאפשרות שגם פוטין יגיע לאולם הטניס.

מרסלו ריוס חוזר

המדורג מספר 1 בעולם לשעבר, מרסלו ריוס, יחזור באופן חד פעמי לשחק טניס מקצועני, כשישחק בטורניר וינה דל מאר בחודש ינואר.

ריוס, שלא שיחק בסבב מאז שפרש ביולי 2004 בגלל בעיות גב, ישחק בטורניר לצד חבריו מצ'ילה פרננדו גונזאלס וניקולס מאסו. ריוס הבהיר כי אין מדובר בחזרה למגרשים, אלא בהופעה חד פעמית.

ריוס עשה היסטוריה ב-1998 כשהפך לטניסאי הלטיני הראשון שעולה למקום הראשון, וגם הראשון שמעפיל לפסגה בלי לזכות בטורניר גראנד סלאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully