וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השחקנים באשדוד הבינו שאפשר לנצח את הגדולות"

יואב ויכסלפיש

28.11.2006 / 17:46

הדובר, חבר הנהלת אשדוד, רפי נידם, שמוסיף: "נגד בית"ר סתם התפרקנו בגלל פיק ברכיים". הולצמן: "אנחנו בונים קהל"

באשדוד חזרו היום (שלישי) לאימונים אחרי הניצחון על הפועל ת"א ולקראת המשחק בשבת בשכונת התקוה נגד הכח. לשחקנים של אלון חזן יש זיכרון טוב מהניצחון על בני יהודה בשכונה במחזור הקודם. שי רביבו הפצוע יעבור מחר ניתוח ולא יהיה בסגל.

בשבת יחפשו השחקנים ניצחון שלישי רצוף לראשונה מאז נובמבר 2004. עוזר המאמן, שמואל בוכריס: "נגד הכח יהיה משחק יותר קשה מהפועל ת"א. זו קבוצה מאוד טקטית שנלחמת בתחתית, וחייבים להיות מוכנים היטב למשחק נגדה. אני מאמין שהשחקנים מבינים שאסור לזלזל בהכח". בוכריס לא הסתיר את אכזבתו מכמות הצופים: "לא ברור לי למה באו רק 4000 צופים. ציפיתי ליותר בגלל ההצלחות שלנו".

שי הולצמן אופטימי: "נכון שזו פעם ראשונה שניצחנו העונה קבוצה גדולה, אבל בשנים קודמות עשינו את זה. הקהל משתפר, ואני אופטימי לגבי כמות הצופים, שאין ספק שנמצאת בעלייה. אנחנו בונים קהל לשנים הבאות".

חבר ההנהלה, רפי נידם: "ביחס לשנים עברו רואים יותר קהל וגם הגרעין הקשה מתרחב. 3,500 צופים מאשדוד זה הישג יפה. יש קבוצה שמייצרת שערים והתקפית. גביע אופ"א זה לא מילה גסה, אבל זה שלב מוקדם של העונה והקבוצה רק תשתפר ותלך. אנחנו מכירים את המגבלות שלנו ויודעים מה הכוח שלנו. נגד בית"ר סתם התפרקנו בגלל פיק ברכיים ורעש בתקשורת. אתמול השחקנים הבינו שאפשר לנצח את הגדולות".

דוד רביבו מקווה להמשכיות: "אם הבועט מגיע מרוכז לכדור, אז לחומה אין מה לעשות נגדו. לשביט היתה הצלה מדהימה אבל יניב עזרן הבקיע שער. בעונה שעברה בישלתי שש פעמים מכדור חופשי, ואם נדע להבקיע בזכות המצבים האלה נשיג הרבה נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully