וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרזגה שוקל לפרוש מנבחרת צרפת

28.11.2006 / 16:02

מאמן יובנטוס דידייה דשאן אמר כי החלוץ הצרפתי "מרגיש כאילו לא סופרים אותו יותר". מילאן רוצה את בלטי, ריינג'רס חושקת בפאנדב

דויד טרזגה חלוצה של יובנטוס ונבחרת צרפת, שוקל לפרוש משורות סגנית אלופת העולם. טרזגה, שעוד בטורניר גביע העולם שנערך בגרמניה סבל על ספסל הנבחרת וראה בעיקר את גב מאמנו ריימונד דומאנק, הפסיד את מקומו בהרכב ללואיס סאהה.

מאמן יובנטוס היום וקפטן נבחרת צרפת לשעבר, דידייה דשאן, אמר בעניין: "טרזגה מרגיש כאילו לא סופרים אותו יותר. הוא סבל מכך שלא שותף בגביע העולמי והוא לא מרגיש שהוא חשוב לנבחרת כמו שהוא חשוב ליובה. נראה כי זה ישפיע על החלטתו אם להמשיך או לפרוש מהנבחרת".

מילאן רוצה את ג'וליאנו בלטי

סנדרו בלטי, אחיו וסוכנו של ג'וליאנו בלטי, מגנה הימני של ברצלונה, טוען כי מילאן מעוניינת בשחקן. "אנחנו חושבים על זה", אמר האח סנדרו בראיון לתחנת רדיו בברצלונה, "בכל מקרה, ברצלונה בעדיפות והשחקן רוצה להישאר בה".

סנדרו בלטי חשף כי היו עוד הצעות מאירופה לרכישת השחקן הברזילאי. בלטי, שפופולרי בקאמפ נואו בשל סגנונו ההתקפי, הפך לגיבור העיר לאחר שכבש את שער הניצחון מול ארסנל (1:2) בגמר ליגת האלופות בעונה שעברה. בלטי, שמחזיק גם באזרחות איטלקית, יכול לעבור לכל קבוצה באירופה מבלי להחשב כזר ואם יחתום בשורות הרוסונרי, הרי שזה יהיה בניגוד לדבריו של נשיא הקבוצה סילביו ברלוסקוני, אשר הצהיר כי אינו רוצה לעשות שינויים בסגל הקבוצה עם פתיחת חלון ההעברות בינואר.

לה גוון התרשם מהשער של פאנדב

מועדון הפאר הסקוטי גלזגו ריינג'רס לוטש עינו לכיוון חלוץ לאציו גוראן פאנדב. ה'קוריירה דלו סרה' האיטלקי מדווח כי מאמן הריינג'רס פול לה גוון התרשם מחלוץ המקדוני ובמיוחד מהשער המרהיב אותו כבש, בניצחון לאציו 1:3 על אסקולי.

זו לא הפעם הראשונה שמביעים התעניינות בחלוץ בן ה-23 של התכולים, לאחר שבאוקטובר ארסנל הלונדונית ניסתה להעבירו לשורותיה, אך ללא הצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully