וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלימאמיו משחררת שחקנים, פנרבחצ'ה דווקא מצרפת

28.11.2006 / 14:32

בולוניה השאילה את תומאס רס לרג'יו אמיליה עד תום העונה, ושיחררה את עבדול -וואחד. הקבוצה הטורקית החתימה את אדי באדסן

קלמאמיו בולוניה עורכת שינויים בסגל הקבוצה, כדי לשקם את הקמפיין האירופי הכושל של הקבוצה עד כה (5:0). הקבוצה, המדורגת אחרונה בבית א' של היורוליג, השאילה את הפורוורד תומאס רס (26, 2.08 מ') לרגיו אמיליה עד סוף העונה. רס, שיחק בארבעה מתוך חמשת משחקי הקבוצה ביורוליג ולמרות 9 דקות בממוצע לערב, לא תרם לקבוצה אפילו נקודה אחת מתחילת העונה.

בעונה שעברה תרם הפורוורד בממוצע 3.7 נקודות בשלוש עשרה דקות משחק. רס, שחתם ב-2005 לשלוש שנים בבולוניה, צפוי לחזור לבולוניה בקיץ הקרוב כדי להשלים שנה שלישית בקבוצה.

בינתיים, טאריק עבדול-וואחד עזב את העיר האיטלקית לאחר שבוע אחד של נסיון בקבוצה. "הוא זקוק לחודש של אימונים כדי לחזור לכושר", אמר הבעלים של קלימאמיו מיקלה מארינטלי והוסיף, "אנחנו לא יכולים לחכות לו".

הסנטר ג'רום מוייסו, אשר שיחק שני משחקי יורוליג בשורות רומא, הצטרף לאימוני הקבוצה.

פנרבחצ'ה צירפה את אדי באדסן לשורותיה

פרנבחצ'ה אולקר החתימה את אדי באדסן (23, 1.96 מ'), שחקנה לשעבר של שיקגו בולס. באדסן, שקלע עבור הבולס 2.1 נקודות ואסף 1.9 ריבאונדים בממוצע למשחק, עבר לקליבלנד קאבלירס בקיץ ושוחרר ממנה לפני כחודש.

באדסן, בוגר אונברסיטת שארלוט, נחשב לשחקן הגנה משובח והיה אחד משחקני ההגנה הטובים במכללות. השחקן הצטרף בסוף השבוע לקבוצה וצפוי לחזק את הקו האחורי בשורותיה עקב העדרותו של וויל סולומון, שחקנה לשעבר של מכבי ת"א, הנעדר בשל פציעה. באדסן צפוי לקחת חלק במשחק החוץ נגד נאפולי ביום ה' הקרוב במסגרת המחזר השישי של בית ג' ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully