וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 מיליון ליש"ט עבור דויד וייה?

28.11.2006 / 13:28

זה מה שוולנסיה דורשת. מוריניו מאוכזב מיכולתו הדלה של שבצ'נקו, ומתחיל לחפש לו מחליף. אברמוביץ' רוצה את שבה כנשיא

לז'וזה מוריניו יש מטרה חדשה: דויד וייה. מאמן צ'לסי מאוכזב מיכולתו של הרכש האוקראיני אנדרי שבצ'נקו, שהבקיע רק שלושה שערים, כולל אחד בלבד בליגת האלופות, ועל פי הדיווחים מוריניו כבר הודה כי הוא מוכן להחליף אותו.

חלוץ ולנסיה, לעומת זה, הוא מי שיכול להנהיג את התקפת האלופה האנגלית לדעת מוריניו, שעוקב כבר זמן מה אחרי וייה, ומוכן לשלם תמורתו עד 20 מיליון ליש"ט.

הצחקתם את ולנסיה. המועדון הספרדי הגיב לידיעה, והודיע כי ידרוש עבור החלוץ בן ה-24, שכבש בעונה שעברה בלה ליגה 25 שערים, לא פחות מ-100 מיליון ליש"ט. סכום עגול ויפה, תודו.

בינתיים, לבעלים של הכחולים יש תוכנית מגירה לימים שהחלוץ האוקראיני יתלה את הנעליים. רומן אברמוביץ' אמר לשבצ'נקו שלכשיפרוש הוא רוצה אותו בתור נשיא צ'לסי. לא פחות. שבה מצדו משקיע בפזיוטרפיסט מיוחד שהטיס מאיטליה בכדי שיטפל בו כראוי.

מאמן בילבאו הולך בדרכו של מאמן חימנסטיק. הביתה

אתלטיקו בילבאו הראתה למאמנה את הדלת החוצה. פליקס סאריווגארטה, שאימן את קבוצת המילואים של בילבאו וקודם במקום חבאייר קלמנטה שנשלח הביתה ביולי, פוטר אתמול (שני) אחרי ההפסד לסביליה 3:1.

בילבאו נמצאת במקום ה-18, רק 3 נקודות מעל האחרונה חימנסטיק, שפיטרה את מאמנה שלשום (ראשון). התקשורת הספרדית מצביעה על מאמן אלאבס לשעבר, חוסה מנואל אסנאל כמי שיבוא במקומו.

חימנסטיק, המדורגת במקום האחרון בליגה הספרדית, פיטרה את מאמנה לואיס אנחל סזאר אחרי ההפסד שלשום (ראשון) 3:2 למאיורקה.

"ההנהלה רוצה להודות לו על חלקו בעלייה לליגה הראשונה, וגם על הדוגמה שידע לתת בזמנים קשים", נכתב בהודעה הרשמית שהוציא המועדון.

עוזרו של סזאר, קיקו ראמירז, יחליפו זמנית, ביחד עם מאמן הכושר של הקבוצה, חאבייר בארטולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully