וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר אסייג התפטר מהפועל ירושלים: "החולה מת, הרופא צריך ללכת"

יואב ויכסלפיש

28.11.2006 / 12:29

המאמן הביא את הקבוצה למקום האחרון בלאומית בתום המחזור ה-10. אסייג: "רק אני אשם". שלומי עמר יהיה מאמן זמני

יאיר אסייג מאמן הפועל ירושלים התפטר הבוקר (שלישי) מתפקידו. אסייג, שסבל העונה מבעיות בריאות ולא היה ברור אם יוכל לאמן את הקבוצה של ויקטור יונה, נמצא כרגע במקום האחרון בטבלה בתום 10 מחזורים, עם חמישה הפסדים בששת המחזורים האחרונים.

אסייג סיכם: "בשנה שעברה היינו קרובים לעלייה, אבל בחייו של מאמן יש כל מיני תקופות. לא חוויתי חוויה דומה בעבר. אין ספק שרק אני אשם כי ההחלטות היו שלי, טעיתי בהכנה של הקבוצה כששיחררתי בקיץ תשעה שחקנים (מוטי אוחיון, דן רומן, יוסי ביטון, רם סטי, אסי טובי, שלומי משה, ירון אביחיל, עומאר עזיז וטיבי טיבי).

"החולה נכון לעכשיו מת והרופא צריך ללכת. אני לא יכול לבוא בטענות לאף אחד אלא רק לעצמי. לעבוד בהפועל ירושלים זה לא דבר קל. צריך להיות מעבר למאמן. אתה לא יודע מי הבעלים כי ויקטור וסאסי מחכים לבוררות, ואני עובד עם שחקנים של 6000-7000 שקל.

"קרית שמונה עם 20 מיליון שקל, פי 10 מאיתנו וזה בלתי נתפש. ויקטור מחזיק את הפועל בכוחותיו הדלים ואולי אחרי הבוררות יבואו ספונסרים ונעלה על דרך המלך. נשארתי עם תפקיד במשרד העבודה. מחר בצהריים אני לא הולך לאימון, אלא עם הילדים בפארק. עכשיו נראה אם מעריכים אותי ויגיעו פניות מקבוצות אחרות".

בירושלים נפוצו שמועות שהתפטרותו של מישל דיין, מאמן העבר של הקבוצה, מהפועל אשקלון, נועדה בסופו של דבר להוביל אותו לכיסא של אסייג. מישל דיין אמר בתגובה לוואלה! ספורט: "אין קשר בין ההתפטרות שלי לבין ההתפטרות של אסייג. אני לא הולך להחליף אותו". בימים הקרובים יאמן את הקבוצה עוזרו של אסייג, שלומי עמר, שכבר מילא את התפקיד כשאסייג יצא לחופשת מחלה בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully