וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו יועמד לדין משמעתי

לי בוץ

28.11.2006 / 21:58

עזב את המגרש באשדוד לבדו, ולא עם הפועל ת"א: אני מדוכא ועצבני על החילוף". הולצמן ואבוקסיס מחליפים העלבות אישיות

ברני ארדוב

כל אחד טועה, אבל דגו ישלם

בהפועל ת"א התעוררו היום (שלישי) לבוקר שאחרי ההפסד 2:1 למ.ס אשדוד בהרגשה של פספוס. בקבוצה מאוכזבים מהעובדה שלא הצליחו לנצל את אובדן הנקודות של מכבי חיפה ומכבי ת"א, שסיימו בתיקו 1:1 ביום ראשון, על מנת להידבק לבית"ר ירושלים במקום הראשון.

תקרית לא נעימה התרחשה אמש, כשברוך דגו החליט לעזוב את המגרש כמה דקות לפני סיום המשחק מבלי ליידע על כך את אנשי הקבוצה. ההחלטה של דגו נבעה מהביקורת שספג מהמאמן לעיני חבריו לקבוצה. "אתם נראים קטסטרופה", גער שום בשחקניו במחצית המשחק אתמול ומיד לאחר מכן פנה לדגו והודיע לו כי הוא זה שיפנה את המקום לטובת אליניב ברדה.

"הייתי מאוד מאוכזב מהחילוף", אמר היום דגו לוואלה! ספורט, "אני מאוד מדוכא ומאוד עצבני ומעדיף שלא לדבר על זה". על העובדה שהוא עשוי להיענש בעקבות ההחלטה שלקח, אמר הקשר: "אני לא חושב שיש להם סיבה להעניש אותי. לא קרה שום דבר, הכל היה בסדר".

בסביבתו של השחקן הכחישו פירסומים לפיהם דגו עזב את המשחק במחצית, והסבירו כי עשה זאת מתוך מטרה שלא להיתקל באוהדי הקבוצה או בתקשורת.

"בדקה ה-70 ברוך התקשר אליי ואמר לי שהוא רוצה ללכת הביתה", סיפר היום דוד תשובה, האפוטרופוס של דגו. "האוטו שלו היה אצלי, כך שגם אם הוא רצה הוא לא יכול היה לעזוב במחצית בלעדיי. הוא היה מאוד נסער ולא רצה שהאוהדים והעיתונאים יראו אותו במצב הזה. הרגעתי אותו ואמרתי לו שיחכה לי שאבוא לקחת אותו. בדקה ה-80 עזבתי את היציע ועד שהגעתי אליו המשחק כבר היה בדקה ה-85, אם לא יותר מאוחר".

"ברוך כעס כי הוא חשב שלא הגיע לו להיות מוחלף", הוסיף תשובה. "אבל יש לו מאמן מצויין והוא היחיד שמחליט. אנחנו לא חולקים על המאמן אבל ברוך, שרגיל להיות שחקן מוביל, נפגע באופן טבעי מהיותו השחקן הראשון שהוחלף. הוא עלה לשחק אתמול עם רצון עז לנצח בגלל שזאת אשדוד, הקבוצה שהוא גדל בה. הוא כל כך רצה להבקיע או לבשל, העיקר לעזור לקבוצה ומכאן גם נבעה האכזבה הגדולה שלו מהחילוף".

בהפועל החליטו להעמידו לדין משמעתי למרות שגורם במועדון אמר: "ברוך טעה אתמול, אבל כל אחד עושה טעויות".

היום (שלישי) קיבלו שחקני הקבוצה יום חופש, עקב עומס המשחקים שנובע משילוב המאבקים באופ"א לצד משחקי הליגה. מחר יחזרו חניכיו של שום לאימונים ויפתחו בהכנות לקראת המפגש מול מכבי פ"ת בשבת בלומפילד.

שום: "זה לא המחיר של אירופה, שלטנו לכל אורך המשחק"

את האכזבה הרבה מההפסד לאשדוד אפשר היה לחוש היטב בהפועל ת"א. המאמן יצחק שום: "זה לא המחיר של אירופה. עשינו שתי טעויות בדקות הראשונות, וקיבלנו שני שערים שלא היינו צריכים לקבל. העובדה היא ששלטנו לכל אורך המשחק. רצנו, ניסינו, עשינו את המקסימום, אבל לא כל מה שהלך בפאריס הלך היום. כל משחק הוא שונה. היה עוזר לנו קאדר של 30 שחקנים, אבל אני לא מתלונן".

לגבי היכולת של שביט: "הוא לא היה פצוע, אני לא יודע מי המציא את השטות הזאת".

יגאל אנטבי: "חבל שלא ניצחנו, אבל עדיין יש לנו משחק חסר ואנחנו מסתכלים קדימה ליום שבת. שחקנים פה מספיק ותיקים ויודעים את מקומם, וכבר אחרי המשחק מול פאריס התחלנו לחשוב על אשדוד ולא באנו באופוריה. חוץ מרבע השעה הרראשונה שלטנו באופן מוחלט, אבל הפסדנו וזה חבל".

יוסי אבוקסיס ספג טענות קשות מאנשי מ.ס אשדוד שטענו להתנהגות בלתי ספורטיבית, כשלא הוציא כדור כששחקן אשדודי שכב על הדשא. אבוקסיס עצמו כעס ואמר: "כל פעם שיצאנו למתפרצת מישהו אחר שכב על הדשא, אז מה הם רצו, שכל פעם נוציא את הכדור? כיבדנו אותם פעם אחת והוצאנו, אחרי זה עוד מתפרצת שוב הם שכבו, ושוב כיבדנו אותם. אז מה הם משחקים אותה שלא היינו ספורטיביים? הם לא יכולים לבכות שאני לא בסדר, כי הם נפלו בכוונה. כל הכבוד להם על הניצחון, הם קבוצה טובה, אבל אי אפשר כל שנייה ליפול. זה שהם שיחקו בונקר זו זכותם, אבל את התרגילים האלה שהם עשו עם הנפילות, אני המצאתי לפני עשר שנים, אז שלא יעשו עלינו פוזות".

על המשחק עצמו אמר אבוקסיס: "הם נתנו שני גולים מהירים, ומאז סגרו אותנו טוב. פתחנו רע את המשחק, עשינו את כל הטעויות האפשריות, שני הגולים היו מטעויות שאסור לעשות, ואחרי זה היה לנו קשה לחזור, למרות ששיחקנו טוב, בייחוד בחצי השני. כשהם הובילו 0:2 נזכרתי במשחק בפאריס, שאנחנו הובלנו, אבל לא השווינו. לא הגענו למספיק מצבים. לא הייתה עייפות, רצנו כמו משוגעים. קשה לחזור מפיגור 2:0 במשחק חוץ מול אשדוד".

על העובדה שגם מכבי חיפה ומכבי ת"א איבדו נקודות אמר אבוקסיס: "אנחנו לא מדברים על לפתוח פער בצמרת, כי בליגה הזאת זה קשה. יש רמה די שווה בליגה, כל הקבוצות מאבדות נקודות. המצב שלנו לא כל כך נורא, אבל היינו צריכים לנצל את ההזדמנות ולהוציא לפחות תיקו".

שביט אלימלך: "מה שקרה לי זה ביש מזל, הכדור פשוט פגע בי. אם היינו מנצחים היינו יכולים להיות במקום הראשון עם המשחק החסר, חבל שפספסנו את ההזדמנות הזאת".

המאמן המנצח, אלון חזן: "הניצחון היום זה לא הצהרת כוונות. זה חשוב שניצחנו את רגשי הנחיתות שלנו מול הקבוצות הגדולות. בדרך כלל היינו עושים במכנסיים מול הגדולות, והיה חשוב לנו לנצח את המגמה הזאת. זה ניצחון שייתן לנו הרבה עידוד. חייבים שתהיה המשכיות, ושגם מול קבוצות גדולות אחרות נשחזר את היכולת. אם זה היה דבר חד פעמי, זה חבל".

"לא שיחקנו בונקר", המשיך חזן, "צעקתי כל הזמן לשחקנים שייצאו קדימה, אבל זה טבעי שכשמובילים 0:2 על יריבה טובה, השחקנים מעט נסוגים. היינו יותר קרובים ל-1:3 מאשר הפועל ל-2:2. החזקה בכדור זה לא הכל בכדורגל".

דוד רביבו, שחזר אחרי פציעה ארוכה: "הצגנו יכולת מצוינת בחצי הראשון, במחצית השנייה נסוגנו אחורה, וזה חבל. אני לא שם לב לטבלה, אלא לאיך שאנחנו משחקים, וחייבים שתהיה המשכיות. בשבוע הבא אנחנו נגד הכח, הפועל ת"א זה כבר היסטוריה".

שי הולצמן: "אחרי השערים שכבשנו הפועל שלטה ולחצה אותנו, ואלה דברים שאנחנו חייבים לשים אליהם לב. בפעם הבאה אנחנו עלולים להפסיד". "כולם ראו שפעמיים היה לנו שחקן פצוע, ואבוקסיס לא הוציא את הכדור", התייחס החלוץ לתקרית בינו לבין הקפטן האדום, "שחקן ותיק כמוהו חייב לתת לשחקנים האחרים, והוא צריך להתבייש. זה נהוג בכל העולם, אני מתבייש. אני בדרך כלל לא רב עם שחקנים, זה נדיר לראות אותי ככה. אם היום זה קרה, זה אומר שההתנהגות באמת הייתה בושה וחרפה. לא ניסינו לבזבז זמן".

עדכון ראשון: 28.11, שעה 12:34
עדכון אחרון: 28.11, שעה 21:58

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully