וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאנליבי ימשיך את הרומן בקליפרס

28.11.2006 / 8:28

המאמן יאריך את חוזהו בארבע שנים, במהלכן ישתכר 21 מיליון דולר. פקסון נפגש עם בן וואלאס, וניסה להמעיט בחומרת העימות עם סקיילס

הלוס אנג'לס קליפרס מרוצים ממייק דאנליבי, שהפך אותם לקבוצת פלייאוף לגיטימית. הקליפרס הגיעו עם דאנליבי לסיכום על הארכת חוזהו לארבע שנים נוספות, במהלכן ישתכר 21 מיליון דולר (5.25 מיליון לעונה). העסקה טרם הוכרזה כרשמית, מכיוון שלא נסגר גובה הבונוס במקרה שהקליפרס שוב יופיעו בפלייאוף.

אין סרט, אין בעיות

הקרע בין בן וואלאס לשיקגו בולס נמשך, כשהשחקן נפגש עם מנכ"ל הקבוצה, ג'ון פקסון, יממה אחרי ששוחח איתו בטלפון בשיחת ועידה בה השתתף גם המאמן סקוט סקיילס.

"אני לא מצפה שהתקרית הזו תגרום להדרדרות במועדון", אמר פקסון, "ואלה הרי הדברים שאתה תמיד מפחד מהם". פקסון הסביר כי לפני כל עונה הוא יושב עם המאמן סקיילס, והשניים מליטים על החוקים, כמו למשל זה שאוסר לענוד סרט על הראש או לשמוע מוזיקה בחדר ההלבשה לפני המשחק: "אני אשב שוב בימים הקרובים עם סקיילס, אם כי זה לא אומר שהחוק הזה ישונה מחר. כשרק התחלתי לעבוד כאן לא אהבתי את הדרך שבה השחקנים מסתובבים עם הסרטים על הראש, והחוק נולד מכאן. אבל אם יש דברים שאנחנו רוצים לשנות, אז נשנה".

וואלאס טוען כי אף אחד לא סיפר לו על החוקים האלה לפני שחתם, ומרגיש שהם מופנים נגדו באופן אישי. במשחק הניצחון על הניקס הוא הוחלף בתחילת הרבע הראשון והשלישי בגלל שעלה לשחק עם סרט על הראש, וחזר רק לאחר שהוריד אותו. במשחק שלפני כן הוא שותף 19 דקות בלבד, בהן לא השיג אף ריבאונד או נקודה. אם החוק הזה יישמר, כנראה שלא נראה ממנו את תספורת האפרו המפורסמת, כי בלי הסרט על הראש אין דבר שיחזיק את ערימת השיער המנופחת שלו.

"החוק הזה לא נועד להחניק את האינדיבידואליות והיצירתיות של אף אחד", הסביר פקסון. "זה פשוט חלק ממה שאנחנו בונים כאן".

כזכור, וואלאס חתם בקיץ על חוזה של 60 מיליון לארבע שנים בשיקגו, אבל בינתיים לא הראה לא את הנוכחות ההגנתית המפורסמת שלו, וגם לא את הרוח, הנשמה והמנהיגות שהבולס חשבו שהם מגיעים. התקשורת האמריקאית מדווחת כי מקורות בבולס טוענים כי אילו וואלאס היה ניגש לפקסון ומבקש ממנו לשנות את החוק, ייתכן כי היה נענה בחיוב, אולם עכשיו יהיה קשה יותר להוריד את סקיילס מהעץ, אותו סקיילס שבמאבק כוחות עם אדי רובינסון לפני כמה עונות אמר: "מעולם בחיי לא הפסדתי במאבק כוחות, ואני לא מתכוון להתחיל כעת". המשך יבוא.


חדשות נוספות:

* בובי ג'קסון, הגארד של ניו אורלינס/אוקלהומה סיטי הורנטס, נקנס ב-20 אלף דולר בעקבות הרחקתו במשחק ההפסד 85:73 לדאלאס בלילה שבין שבת לראשון. השופטים במשחק טענו שג'קסון קילל אותם, וגם התקרב בצורה מאיימת לשופט דרק ריצ'רסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully