וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצה לקנות את הפועל פ"ת. מוכן לשלם: כלום

דוד מרואני

28.11.2006 / 9:26

רונן אלעד קיבל הצעה מעניינת מאיש עסקים: לקבל את הקבוצה ללא תמורה כספית, ולנהל אותה על ידי האוהדים, כמו בריאל מדריד

פקס החתום על ידי יגיל מנוביץ, מנהל פיתוח בחברת "השמירה שוקי הון", נחת אתמול על שולחן הבעלים של הפועל פתח תקוה, רונן אלעד, ובו הצעה עסקית להעברת בעלות על הקבוצה.

הסיכוי למימוש ההצעה נמוכים, אבל הכוונות של מנוביץ', אוהד ותיק של הקבוצה ואחיו שובל מנוביץ, המחזיק ב-51% ממניות החברה בה עובדים השניים, רציניות. מנוביץ מעוניין לקבל לידיו את הפועל פתח תקוה ללא תמורה כספית כשבתמורה הוא מבטיח להעביר את הבעלות לחברה שתתנהל בשקיפות מקסימלית, כמו כל חברה ציבורית ותנוהל על ידי האוהדים, בדומה לריאל מדריד וברצלונה, שיבחרו נשיא שיכהן תקופה קצובה.

"זה אמנם נשמע קצת הזוי אבל אנחנו באמת ובתמים רוצים להעביר לידינו את הקבוצה", מסביר מנוביץ, "חשוב לנו שהאוהדים יוכלו לעקוב אחר התנהלות קבוצתם באופן שקוף ויוכלו לראות חוזים של שחקנים החתומים בקבוצה. לפי מה שהבנו, הבעלים רוצה להעביר אותה לידיים אחרות ואנחנו מעוניינים לקבל אותה. אני מאוד מקושר בשוק ההון ומבטיח לכולם שנביא הרבה מאוד נותני חסות, שיאפשרו לעלות משמעותית את התקציב".

רונן אלעד, יו"ר הקבוצה השוהה כרגע בחו"ל, טרם שוחח עם מנוביץ על פרטי ההצעה ואף עדיין לא הספיק לראות את הפקס שנשלחו למשרדו. בינתיים אלעד נשמע סקפטי ואתמול הוא אמר: "לא שמעתי על שום רוכשים. אם וכשתגיע הצעה נדון בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully