וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיגוד מגבה את תבריזי. בערך

משה בוקר

28.11.2006 / 8:20

"הוא עשה את המוטל עליו", אמר דני קורן, אבל באיגוד עדיין מאוכזבים מכך שלא ראה את הפנדל. שכר השופטים ישודרג

באיגוד השופטים העניקו אתמול גיבוי חלקי לאיתן תבריזי: את ההחלטה לשרוק לפנדל לזכות מכבי חיפה במשחק שלשום נגד מכבי ת"א הצדיקו, אולם הביעו מורת רוח על "הדרך", כדבריהם. באיגוד התאכזבו מכך שתבריזי לא ראה בעצמו את האירוע וכמוהו גם הקוון נימר אבו זייד. תבריזי השיב ואמר כי הוא מתנצל על כך שלא ראה את נגיעת היד, אולם הוא שלם עם ההחלטה. "לא נעזרנו בטלוויזיה", אמר אתמול השופט, "הקוון אל עוברה ראה את הפנדל מהשנייה הראשונה, וכל הדיבורים על כך שהוא קיבל עדכון מהטלוויזיה, זה קישקוש".

אולם הדברים לא הרגיעו את אנשי מכבי ת"א. אלי דריקס, סגן הנשיא, אמר אתמול: "אין ספק שהיה פנדל, אבל אם שורקים בגלל שקיבלו סיוע מהטלוויזיה, אז שההתאחדות תקבל החלטה שאפשר להיעזר בטלוויזיה תמיד ולא חד פעמית נגד מכבי ת"א".

דני קורן, יו"ר הוועדה המקצועית, העניק גיבוי מלא לתבריזי: "הוא עשה בדיוק את המוטל עליו. אולי הצורה בה זה נראה לא היתה יפה, אבל ההחלטה היתה במקום".

בינתיים מסתמן כי החל מחודש מארס 2007 ישודרג בצורה משמעותית שכר השופטים. על פי המו"מ בין האיגוד להתאחדות, מסתמן ששופט בשתי הליגות העליונות יקבל משכורת בסיס של 2,500 שקל ו-2,500 נוספים עבור כל משחק. כמו כן, באיגוד מתכננים לרכוש עבור השופטים אוזניות, כדי שיוכלו לדבר עם הקוונים, במקום מיודענו, הזמזם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully