וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "מי שלא יכול לרוץ, שיילך הביתה"

דוד מרואני "הארץ", לי בוץ

28.11.2006 / 14:15

קאלה, שטרית, שפונגין, מרדיקוביץ' וז'אן הפצועים נעדרו מאימון מכבי ת"א. הקבוצה החליטה לוותר על גוסו גוסו בגלל עלותו היקרה

יומיים אחרי הנקודה שחילצה מול מכבי חיפה, היו עסוקים אתמול במכבי ת"א בליקוק הפצעים. אם עד למשחק היה עסוק הצוות הרפואי בעיקר בפציעה של [[אבי נמני]], שעלה לשחק עם שלוש זריקות וייאלץ לנוח מספר ימים, הרי שאחריו התווספו לרשימה גם מיליאן מרדקוביץ' וליאור ג'אן. החלוץ עבר אתמול בדיקת אולטרסאונד שהראתה כי הוא סובל ממתיחה קלה במפשעה וצפוי לחזור בקרוב לאימונים.

"עדיין כואב לי", אמר מרדקוביץ', "במהלך המשחק ניסיתי לחזור, אבל פשוט לא יכולתי".

ליאור ג'אן עלול להיעדר יותר מחודשיים, לאחר שהבדיקות הראשונות הראו כי ייתכן והוא סובל מבקע. "יש מצבים בהם ששחקנים יכולים לשחק עם בקע ויש כאלה שעדיף לנתח", אמרו אתמול בקבוצה". היום יעבור השחקן בדיקה נוספת, שתכריע איזה סוג פציעה יש לג'אן. חבריו מספרים כי הבלם-קשר תולה תקוות בבדיקה הזאת. "חבל, דווקא עכשיו כשהוא תפס מקום של קבע בהרכב ונתן כמה משחקים טובים זה קרה לו. מה שעוד יותר מפריע לו זה שהוא עלול להחמיץ את המשחקים של הנבחרת הצעירה".

לפני המשחק מול חיפה ישב אלי כהן עם אבי נמני והקרין בפניו קלטת ערוכה של בעיטות חופשיות אשר נבעטו העונה לשערה של מכבי חיפה. כהן הדגיש בפני הקפטן כי בוקולי מפרק כל פעם את החומה, נמני למד ובשער שהבקיע אכן ניצל את החור שיצר בוקולי.

מכבי תערער על הקנס בגובה 30 אלף שקל, שספגה בעקבות זריקת רימוני עשן במשחק בהרצליה.

משה בוקר מוסיף כי בקבוצה החליטו לוותר על החתמתו של הקשר ז'אן ז'אק גוסו גוסו בגלל עלותו הגבוהה.

קאלה, שטרית, שפונגין, מרדיקוביץ' וז'אן הפצועים נעדרו מהאימון (לי בוץ)

מכבי ת"א ממשיכה בהכנות לקראת משחק החוץ באורווה מול הפועל פ"ת בשבת. הבוקר (שלישי) נעדרו מאימון הקבוצה חמישה שחקני הרכב - טברטקו קאלה, אורי שטרית, יובל שפונגין, מיליאן מרדקוביץ' וליאור ז'אן - שהגיעו לקרית שלום על מנת לעבור טיפולים. פרט לז'אן, שיעבור היום ומחר בדיקות אצל רופאים מומחים שיקבעו אם יזדקק לניתוח או לא, כל הארבעה צפויים להיות כשירים לשבת.

מי שערך אימון מלא היה הקשר ארז מסיקה שהחלים לחלוטין מפציעתו בשרירי הבטן. בדומה לאתמול גם הבוקר עבדו השחקנים בעיקר על כושר גופני עם מאמן הכושר, איציק בן מלך, ובסיום האימון השאיר המאמן אלי כהן מספר שחקנים לערוך תרגילי כושר נוספים תוך שהוא אומר להם: "מי שלא יכול לרוץ יותר, שיילך הביתה".

במהלך משחקון קצר שנערך באימון, דרש כהן משחקניו להניע כדור מהר יותר, להפעיל לחץ על היריבים ואף התמקד בבעיטות לשער ממצבים שונים.

עדכון ראשון: 07:59, 28/11
עדכון אחרון: 13:00, 28/11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully