וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר חזר בגדול

28.11.2006 / 7:35

201 יארד של הרץ האחורי של סיאטל סייעו לסיהוקס לנצח את גרין ביי 24:34. ברט פארב פתח. פלאמר סופסל בדנבר, קאטלר במקומו

סיאטל (4:7) - גרין ביי (7:4) 24:34

שון אלכסנדר חזר כבר בשבוע שעבר למדי הסיהוקס, אבל היה פושר מאוד מול סן פרנסיסקו. הלילה (בין שני לשלישי) זה כבר היה האלכסנדר הישן והטוב. 201 יארד של הרץ האחורי על מגרש מושלג בשל סופה (די נדיר, אגב, בסיאטל, עיר של גשם בלי הרבה שלג), בלי טאצ'דאון, סייעו סייעו לניצי הים להכניע את גרין ביי במשחק האחרון במחזור ה-12.

אלכסנדר חיפה על משחק חלש מאוד של מאט האסלבק, שסיים עם 157 יארד ושלושה טאצ'דאונים אבל גם שלושה איבודים ו-17 השלמות מ-36 נסיונות מסירה. דווקא גרין ביי ירדה להפסקה ביתרון 12:14, לאחר טאצ'דאון של אהמאן גרין והחזרה לטאצ'דאון של עבדול הודג'. דונלד דרייבר העלה את הפאקרס ל-12:21 ברבע השלישי ממסירה של ברט פארב (פתח במשחק ה-252 שלו ברציפות וזרק לטאצ'דאון ולשלושה איבודים), אבל די ג'יי האקט ודארל ג'קסון קיבלו מסירה של האסלבק לאנדזון והפכו את הפיגור ליתרון 21:27. אחרי שער שדה מצמק בא טאצ'דאון נוסף של ג'רמי סטיבנס וסגר עניין.

ומחדשות הליגה:

לדנבר ברונקוס נמאס מג'ייק פלאמר, ובסופו של דבר, במהלך ריצה לפלייאוף, החליט מייק שנאהאן לתת הזדמנות לרוקי ג'יי קאטלר. "אני קצת עצבני אבל מאמין שיהיה בסדר", אמר קאטלר, שעדיין לא פתח בליגה. שנאהאן אמר כי קאטלר "ייתן לנו את הצ'אנס הטוב ביותר לנצח", וזו חתיכת הצהרה של מי שהאמין בעבר בפלאמר.

סופה של תהילה. הדאלאס קאובויס שיחררו את מייק ואנדרג'אט, הבועט המדויק ביותר בהיסטוריה של הליגה. זאת לאחר שביל פארסלס טען שהוא עלה לו בשלושה משחקים. במקומו הוחתם מרטין גרמטיקה.

המצב בניו יורק ג'איינטס לא טוב. שחקני הקבוצה, שנוצחה 24:21 בטנסי ביום ראשון, ערכו פגישת שחקנים בלבד, במה שתואר על ידי הסנטר שון או'הארה כ"עוד קצת זמן איכות בין חברים לעבודה". הג'איינטס נמצאים בתקופה מאוד לא טובה, ועם שלושה הפסדים רצופים מעוניינים לעצור את המפולת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully