וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טגה ייעדר עשרה ימים, זביטי הוצע להכח

רומן רוזנבלט ויואב ויכסלפיש

27.11.2006 / 19:04

קשרה של מכבי נתניה סובל מקרע בשריר ויחמיץ את המפגש מול הרצליה. זביטי הוצע להכח, הקבוצה עדיין נודדת ברחבי וינגייט

אחרי הניצחון על הכח ר"ג (0:1), חזרה היום (שני) מכבי נתניה להתאמן במכון וינגייט, לאחר שהאיצטדיון הקופסה עובר שזרוע בשל מצבו הגרוע של הדשא. השזרוע המחודש מתאפשר מכיוון שמשחק הבית של הקבוצה הוא רק בעוד שלושה שבועות.

גם בוינגייט מצב הדשא אינו מהמשובחים, והקבוצה נאלצה לנדוד לאחד המגרשים המרוחק ביותר במתחם. גם מחר צפויה הקבוצה להתאמן בוינגייט, אך לא מן הנמנע שבקרוב תחפש אופציה אחרת, טובה יותר.

אמיר טגה, שנפצע בשבת והיה חשש לקרע בשריר האחורי ברגלו השמאלית, עבר היום בדיקת אולטרסאונד שאיששה את החשש. השחקן, שסבל העונה כבר מקרע בשריר הארבע ראשי, סבל מכאבים קשים בימים האחרונים, אך נרגע כשהתבשר מדובר בקרע קטן.

טגה, שחשש מנזק חמור יותר, ייעדר כעשרה ימים, ולא ישחק מול הרצליה בשבת הקרובה. השחקן יחזור להתאמן כבר ביום רביעי הקרוב, ובינתיים הוא ממשיך לעבור טיפולים.

גם עבדל סאמד אוקוצ'ה לא התאמן היום. החלוץ סובל מכאבים בקרסול זה זמן מה, ובשבת הכאבים הוחמרו. השחקן עבר גם היום טיפולים, אך מקווה ומאמין שיוכל לשחק בשבת.

ישראל זביטי, שלא מקבל הרבה הזדמנויות מאלי גוטמן, הוצע על ידי גורמים בקבוצה להכח ר"ג. לזביטי יש חוזה לשלוש שנים בקבוצה, והוא מתלבט בין מחסור בדקות משחק לבין שמירה על תנאיו המצוינים. לזביטי גם יש הצעות מקבוצות נוספות בליגת העל, אך הוא מעדיף להישאר בקבוצה שבה גדל.

עו"ד רונן מימון, שמייצג את זביטי: "אנחנו לא מתייחסים להצעות מקבוצות אחרות. לישראל יש חוזה לשלוש שנים בקבוצה, והוא מתכוון לממש אותו עד תומו ולהמשיך להיאבק על מקום בהרכב
הקבוצה".

מקור בכיר בהכח מסר בתגובה לידיעה: "עד ינואר ישראל לא רלוונטי. הבאנו למבחנים את צ'רלס סמפסון שמשחק בעמדה שלו ויש לו שם של שחקן מצוין. כרגע לא נראה שישראל יגיע לכאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully