וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזרים טכניים לשופטים בשנה הקרובה

27.11.2006 / 13:06

נשיא פיפ"א ספ בלאטר קובע נחרצות כי לא ייעשה שימוש במצלמות כל עוד הוא בתפקיד. אולם, בחיישנים על קו השער כן. איראן חוזרת לפעילות

בניגוד לשינויים בחוקת הכדורגל, שלכאורה, נכנסו לתוקף במשחק הליגה האחרון בין מכבי ת"א למכבי חיפה, ספ בלאטר נשיא פיפ"א טוען בתוקף כי כל עוד הוא בתפקיד לא ייעשה שימוש במצלמות ושידורים חוזרים על מנת לקבוע היה או לא היה.

עם זאת, אומר הנשיא השמרן כי טכנולוגית חיישנים שתוצב על קו השער תיכנס לשימוש בתוך שנה. פיפ"א עשוייה להשתמש בטכנולוגית 'קו השער' באליפות העולם לקבוצות שתיערך בדצמבר בטוקיו ב-2007. "אנחנו חייבים לעזור לשופטים, אבל אסור לעולם לעצור את המשחק בשביל להסתכל במוניטורים מה קרה", קובע בלאטר. איצ'ה שומע?

בוטלה השעיית איראן ממשחקים בינלאומיים

פיפ"א ביטלה זמנית את השעייתה של איראן ממשחקים בינלאומיים. אירגון הכדורגל העולמי השעה את איראן בשבוע שעבר בגלל התערבות אסורה של הממשלה האיראנית בניהול המשחקים במדינה. "הם יוכלו להשתתף במשחקי אסיה", כך הודיע ספ בלאטר, שהוסיף, "נתנו להם זמן עד ה-5 בדצמבר לסדר את העניינים".

בשבוע שעבר פיפ"א הצהירה כי "אירן הפרה את החלטה מספר 17", שמונעת התערבות של ממשלות בהתאחדויות הכדורגל, ודרשה הקמת ועדה שתבדוק את תפקוד ההתאחדות האירנית וכמו כן שייערכו בחירות חדשות בארגון.

באוגוסט 2006 פיפ"א הציבה אולטימטום לאירנים, ודרשו הבהרות לגבי מינויו של מוחמד דדגאן ליו"ר ההתאחדות, אך תשובות בנושא טרם התקבלו. אירן היא המדינה השנייה שעלולה לסבול מהשעיה כזו, לאחר שקניה הושעתה באוקטובר בגלל עבירה דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully