וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגיל מנוביץ' מעוניין לרכוש את הפועל פ"ת

27.11.2006 / 13:04

איש העסקים, מראשי חברת "השמירה שוקי הון", פנה למועדון במטרה לקיים מו"מ, והבטיח כי ביכולתו להגדיל את תקציב המועדון

יגיל מנוביץ', איש עסקים בן 35, פנה הבוקר (שני) לבעלים של הפועל פ"ת רונן אלעד, העושה כרגע את ימיו בארה"ב, באמצעות פקס ששיגר למשרדי הקבוצה, בבקשה לפתוח במשא ומתן לרכישת המועדון.

מנוביץ, מבעלי חברת "השמירה שוקי הון" המתמחה בגיוס הון עבור חברות הפועלות במשק הישראלי ואף עוסקת ברכישת נדל"ן ברחבי אירופה, מאמין כי באמצעות קשריו וניסיונו בתחום העסקים והשיווק, ביכולתו להגדיל את תקציב הקבוצה ובעזרת שיווק נכון למלא את יציעי האורווה באוהדים.

מנוביץ', הנחשב לאוהד הקבוצה, כבר קיבל לטענתו, הסכמה עקרונית של מספר בכירים בחברות מובילות במשק הישראלי לסייע לקבוצה כספונסרים, במידה וזכויות הבעלות והניהול בקבוצה אכן יעברו לידיו. תקוותו היא כי בעלי המועדון יעמדו בהצהרותיהם ויעבירו את זכויות ניהול הקבוצה לגורם חדש אשר יוכל להשקיע בה ויהיה בעל משאבים רבים יותר.

בכוונת הרוכש הפוטנציאלי לבצע חידוש ניהולי בכדורגל הישראלי בכך שיעביר את זכויות הבעלות והניהול לידי חברה מיוחדת (חברה למען הציבור) שתוקם לצורך כך, ואשר הוא יעמוד בראשה. לפי תוכניתו של איש העסקים, בשנתיים הראשונות הקבוצה תנוהל באמצעות החברה המיוחדת, כאשר הכוונה העתידית היא ליצור מודל ניהול חדשני במסגרת אותה חברה, שבו לרוכשי המנויים של הקבוצה תוקנה הזכות להצביע ולבחור את הרכב דירקטוריון הקבוצה, בבחירות מסודרות שתערכנה כל שנתיים.

עוד מבטיח מנוביץ' כי הדוחות הכספיים של הקבוצה יפורסמו בפומבי לכל ציבור האוהדים וכי יקפיד על ניהול הקבוצה בשקיפות מלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully