וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: "הגענו כבר למקום השני. המטרה היא להשתדרג"

27.11.2006 / 11:26

במכבי פ"ת נזהרים מלדבר על המונח אליפות, אבל כשסוגרים את הטייפ, זה נשמע אחרת. עומר גולן: "לקראת הסוף יהיה קל יותר לדבר על זה"

"הטבלה תעניין אותי רק במחזור הסיום", ענה גיא לוזון בתשובה לשאלה האם הוא מרוצה ממיקומה של הקבוצה. "אנחנו לא מדברים, אנחנו באים לעשות ולעבוד קשה, לא מתעסקים בהצהרות. המטרה היא להגיע לאירופה, וזה אומר אחד עד ארבע".

הבעיה היא שגם בהפועל כפר סבא הצהירו על מקומות אחד עד שש. כשאוחנה נשאל האם המונח אליפות הוא לא גס מדי הוא השיב: "אמרתי אחד עד שש, אבל לא התכוונתי לכך שנזכה באליפות, מקום חמישי או שישי יהיה ריאלי".

בחזרה ללוזון. המאמן מודה שהקבוצה שלו נמצאת בתהליך התקדמות בכל עונה. למקום השני הקבוצה כבר הגיעה. השאלה היא מה עכשיו. לוזון נזהר: "היינו באופ"א, באינטרטוטו אנחנו רוצים לחזור לאופ"א. המטרה לחזור למעמדים האלה".

"אנחנו בכלל לא מדברים על זה. על אליפות", המשיך עומר גולן. "המטרה המוצהרת היא להשתפר". הבעיה של עומר היא שהבוס שלו, עמוס לוזון, דורש קצת יותר. לוזון הצהיר בעבר שמי שלא ידבר על אליפות, ייקנס. עומר גולן נשאל האם הוא רוצה לקבל קנס. "עמוס בא יותר מעמדה של אוהד. הוא מדבר לפעמים בתקשורת על אליפות, אנחנו שמחים שהוא חושב ככה כי זה מראה שהוא מאמין בנו וצריך לזכור שהוא לא מסתכל עלינו מגבוה, כמו נשיאים אחרים". האם הקבוצה יכולה לזכות באליפות? שאלנו. "זה כדורגל, ראינו דברים יותר גדולים מזה. יכול להיות שלקראת הסוף יהיה יותר קל לדבר על זה. בינתיים אנחנו צריכים לשחק כדורגל כדי להוציא את האוהדים מהבתים".

שחקן אחר אמר שלא לייחוס: "או אה, זה יהיה מוזר. תאר לך מה זה, אנחנו מקבלים את הצלחת ומאה אוהדים מקיפים אותנו. זאת תהיה האליפות הכי צנועה בכדורגל הישראלי. אגב, זה בהחלט אפשרי. אנחנו מאמינים בעצמנו. הגענו כבר למקום השני, המטרה היא להשתדרג, לא?".

מחפשים קבוצה לאביידה

אמש נפגשו נציגיו של הקשר עמנואל אביידה עם נציגי הקבוצה (הנשיא עמוס לוזון, היו"ר משה זוארץ) על מנת לסכם את תנאי שחרורו של השחקן. ההנהלה עדיין לא הגיעה לסיכום עם הנהלת אשדוד לגבי גובה דמי ההשאלה של השחקן. בשבוע הבא אמור המאמן, גיא לוזון, לקבל קלטות של מספר שחקנים מאירופה ולהחליט האם לזמנם ארצה. סולי צמח נעדר מהאימון אתמול בשל טיפול שיניים. בהתאם לבקשתו, אפשרה לו הקבוצה להשלים את החסר באמצעות אימון עם קבוצת הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully