וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה חוששת מאלימות נגד חיפה

רומן רוזנבלט

27.11.2006 / 21:53

כוחות הביטחון באיטליה מספקים לאלופה אבטחה צמודה מחשש להתקפות טרור. רפאלוב עשוי לפתוח. ליברפול רוצה את שוער ליבורנו

מכבי חיפה נחתה היום (שני) אחר הצהריים בפיזה, איטליה, והחלה בהכנותיה לקראת משחקה האחרון בשלב הבתים בגביע אופ"א מול ליבורנו. האלופה הישראלית כבר הספיקה לערוך את האימון הראשון שלה על אדמת איטליה, ובקבוצה מרוצים מהתנאים שלהם הם זוכים. השחקנים ו-200 האוהדים שטסו עם הקבוצה הספיקו להתרשם מיופיה של העיר, וגם מחר בבוקר יקבלו שחקני הקבוצה חצי יום חופשי לטייל בליבורנו.

השחקנים ששיחקו אמש מול מכבי תל אביב (כולל המחליפים) ערכו הערב אימון קל, וזכו לטיפולים משקמים בדרכם למלון בו מתאכסנת הקבוצה. שאר שחקני הסגל ערכו אימון רגיל. חיים מגרלשוילי פרש במהלך האימון בגלל כאבים בברכו.

מחר בשעה 19:00 שעון ישראל תקיים ליבורנו את מסיבת העיתונאים שלה, כאשר חיפה תעשה זאת ב-19:45. משם היא תצא לאימון המסכם, וממנו ניתן יהיה להתרשם על ההרכב שיפתח במשחק. ליאור רפאלוב עשוי לקבל את הקרדיט שוב ולהשתלב בהרכב הראשון. את המשחק ישפוט ההולנדי הבין לאומי, פיטר וינק.

אם בקבוצה דואגים להישנות המקרים שקרו בגלזגו לפני כחודש, התקשורת האיטלקית מפרסמת הערב, כי הקבוצה זוכה ותזכה מאז הגעתה לאיטליה לאבטחה מוגברת, כדי למנוע אפשרות של התקפת טרור על הקבוצה ואוהדיה.

ביום המשחק, על פי הפרסומים, תיעשנה בדיקות קפדניות חסרות תקדים במונחים איטלקיים על כל אוהד שיגיע למשחק. מטרת העניין היא למנוע הכנסה של דגלים, כרזות או כל דבר אחר שיכולים להיות עוינים לישראל. יחד עם זאת, כוחות הביטחון האיטלקיים מעריכים כי הסיכויים לעימותים פיזיים על רקע לאומני שואפים לאפס, על אף העובדה כי באזור לא הסתירו אף פעם את הקשרים והאהדה לפלסטינאים.

פיזה זה לא רק חומוס

לפני המראה לאיטליה אמר מנכ"ל הקבוצה, איתמר צ'יזיק, אמר לפני ההמראה: "אני רואה על השחקנים, לפי המתח ולפי הנחישות, שהם יעברו את זה. אנחנו נוסעים כדי לנצח את המשחק ולא רוצים שום דבר אחר. אומנם יש עייפות גופנית מצטברת, אבל אני אומר לכם באחריות שגם השחקנים של הקבוצות הגדולות באירופה עייפים באותה המידה. אנחנו ניבחן לאורך זמן, אני רואה עלייה ביכולת והזמן יעשה את שלו. אין לי צל של ספק בכך".

"אתם יכולים להיות בטוחים שנגיע מוכנים למשחק", התחייב בלם הקבוצה, דקל קינן. "ברור שהעייפות קיימת, אבל יש לנו יומיים להתאושש. קיווינו כל הזמן לא להפסיד נקודות בבית ובסוף השגנו שני ניצחונות יפים. כרגע אנחנו במצב טוב אבל עדיין צריכים להשיג את הנקודה הזו. אני בטוח שנצליח ונעלה לשלב הבא. בחודש האחרון אני חושב שמכבי חיפה מציגה יכולת טובה גם בליגה. אתמול מול מכבי ת"א היינו יותר טובים והיינו צריכים לנצח".

אלון חרזי, המגן הוותיק של הקבוצה, הוסיף: "אנחנו עייפים, אבל יש לנו מספיק ימים בשביל להתאושש. האמנו כל הזמן למרות הדירוג שלנו שיש לנו אפשרות דרך שני משחקים הבית בישראל לעשות משהו יפה. ובאמת משחקי הבית הם אלה שעשו את ההבדל".

שוער הקבוצה, ניר דוידוביץ': "יש לנו כוח, אנחנו מאוד נהנים במסגרת האירופאית, ולהיות שותפים למשחקים כאלה. ראינו כבר שני משחקים של ליבורנו. הם קבוצה טובה, נלמד אותם עוד קצת בימים הקרובים. נבוא כדי לשחק כמו תמיד, בשביל לנצח. ברור שלא נבוא כדי להזמין התקפות מהאיטלקים", לגבי המשחק אמש אמר השוער: "במחצית הראשונה היינו פחות טובים, בשניה הראינו כושר גופני גבוה ולחצנו את מכבי ת"א. לא היה לנו כל כך מזל".

מאמן הקבוצה, רוני לוי, סירב להתראיין.

שוער ליבורנו מבוקש בליברפול, פרשו פורש מכדורגל בתום העונה

ביום רביעי הקרוב תתמודד מכבי חיפה מול ליבורנו במסגרת גביע אופ"א. חלוצי הקבוצה יאלצו להכניע את מרקו אמליה, השוער האיטלקי של הקבוצה, שמחוזר על ידי ליברפול.

אמליה בן ה-24, שנמצא תחת חוזה עד סוף העונה בקבוצה האיטלקית הממוקמת במקום הרביעי ב-SERIA A, אמר: "יש מספר מועדונים אנגליים, שמביעים בי התעניינות, ליברפול במיוחד", עוד הוסיף השוער, שספג עד כה 13 שערים בליגה האיטקלית "סיכמתי עם הבעלים של הקבוצה, אלדו ספינלי, לחדש את החוזה שלי בקבוצה, אולם לעת עתה דחינו את הפגישה עד חודש ינואר".

מיריבה אחת של חיפה לאחרת. חלוצה של ריינג'רס, דדו פרשו, הודיע היום (שני) כי בתום העונה הוא מתכוון לתלות את הנעליים ולהזדכות על הציוד. הקרואטי, שסובל מבעיות בברכו, קיווה לסיים את העונה בסטייל ולהקדים את היריבה המושבעת, סלטיק, במירוץ לאליפות.

פרשו, שהעפיל עם ריינג'רס לאחר התיקו מול אוקזר לשלב הבא בגביע אופ"א, מקווה גם להגיע עם הכחולים לשלבים הגבוהים של המפעל, שכן גמר גביע אופ"א ייערך בהמפדן פארק, האיצטדיון הלאומי של סקוטלנד. "אני מודה שאנו חושבים על הגעה לגמר, זו תהיה השנה האחרונה שלי בריינג'רס וזה בהחלט ירצה אותי".

עדכון ראשון 11:00, 27/11
עדכון אחרון 21:53, 27/11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully