וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "יונייטד פיספסו צ'אנס גדול"

27.11.2006 / 12:17

מנג'ר צ'לסי יצא מרוצה. פרגוסון: "הוכחנו שאנחנו ראויים למקום הראשון". רוני ירוויח כ-100 מיליון פאונד ב-6 השנים הבאות

משחק העונה הראשון באנגליה השנה, בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי, הסתיים בתיקו 1:1 והותיר את פער 3 הנקודות בין השתיים על קנו. מוריניו היה מרוצה, פרגוסון קצת פחות, דבר אחד בטוח, לכולם נשאר טעם של עוד. אחרי המשחק התפנו שני היריבים להריץ דאחקות על בקבוק יין בשווי 200 פאונד.

מנצ'סטר יונייטד אמנם מובילה את הפרמיירליג בכיבושים, אבל אלכס פרגוסון מחפש נואשות להחתים חלוץ בחלון ההעברות הקרוב, שייפתח בינואר. המנג'ר הסקוטי, שחגג לא מכבר 20 שנה ביונייטד, גילה את הלהיט הבא ורוצה להביאו כבר בינואר לאולד טראפורד. מדובר בגוראן סלאבקובסקי, שחקנה בן ה-17 של אינטר, מוליכת הליגה האיטלקית.

למנצ'סטר יש את ווין רוני ולואיס סאהה, אולם הספסל של הקבוצה די דליל. אלן סמית' רק חזר מפציעה, ג'וזפה רוסי מרוצה בניוקאסל יונייטד ואולה גונאר סולשיאר, שפתח את העונה טוב, עדיין לא בכשירות מלאה.

"3 נקודות זה פער שאפשר למחוק בסופ"ש אחד"

"התיקו זו תוצאה מוצדקת ואני לא מאוכזב. היונייטד פיספסו צ'אנס גדול מאוד להגדיל את היתרון שלהם ל-6 נקודות", אמר מוריניו אחרי המשחק, "אנחנו לא טובים כמו שהיינו רוצים להיות, אבל 3 נקודות ההפרש יכולות להימחק בסוף שבוע אחד. זו תוצאה טובה יותר לנו מאשר להם".

הפורטוגלי גם ידע למי להחמיא בסיום: "ריקרדו קרבאליו היה האיש של המשחק ואני רוצה להקדיש את הנקודה לאנשי המחלקה הרפואית שלנו. הם עשו עבודה שלא תאומן כדי להכשיר אותו למשחק. לעיתים שוכחים את האנשים האלו במועדון"

על שופט המשחק אמר מוריניו: "הווארד ווב עשה עבודה טובה. הוא ניהל את המשחק בצורה טובה ואני חושב שזה מה שאוהדי הכדורגל רוצים לראות - הרבה שחקנים טובים והרבה כבוד הדדי".

אלכס פרגוסון חש את ההחמצה, אבל ראה גם את הדברים החיוביים: "זו הייתה הזדמנות גדולה עבורינו. ידענו שהם יעשו שינוי ובשלבים מסויימים הצלחנו לשבת להם על השער. הם לא הגיעו להזדמנויות, אבל אנחנו היינו צריכים להיות חיוביים יותר ליד השער".

המאמן הסקוטי היה גאה בשחקניו: "הדבר החשוב ביותר הוא שהוכחנו שאנחנו ראויים להיות במקום הראשון בליגה. אני מרוצה מההופעה של השחקנים ומהמאמץ שהם השקיעו".

100 מיליון פאונד יצנחו על רוני

ווין רוני, חלוץ מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה, עתיד להשתכר כ-100 מיליון פאונד ב-6 השנים הקרובות, תחת החוזה החדש שיחתום בשדים האדומים עד שנת 2012.

36 מיליון מהנתח יגיעו לחלוץ מהמשכורת שלו ביונייטד, את שאר השלל הוא צפוי להרוויח מפרסומות, זכויות הפצה ובונוסים אחרים ממנצ'סטר ומנבחרת אנגליה. "אני מאושר. אני אוהב את השהות שלי במועדון ואין לי שום היסוס לחתום", למי כן היה אדון רוני?

החוזה החדש, שיבוא במקום החוזה הקודם, שהיה עד 2010, יכפיל את המשכורת שהוא מקבל כיום וישלשל לחשבון הבנק שלו כ-115,000 פאונד לשבוע, מה שישווה אותו למקבל השכר הגבוה ביותר ביונייטד, ריו פרדיננד. הארוסה של רוני קולין מקולילין, יש לציין, מרוויחה כ-4 מיליון פאונד בשנה מחוזי פרסום ועל זה נאמר 'זוג מרופדים'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully