וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמיר לחוץ. יש בלאגן ורואים את זה"

שחקנים בהפועל ירושלים טוענים שהם לא מבינים את ההגיון ואת ההירארכיה של המאמן. מעמדו של קוטה ממשיך להתערער, גם של סליי

אחד אחד יצאו שחקני הפועל י-ם מחדר ההלבשה בהרצליה, שפופים ודוממים. "שיחקנו משחק לא ממושמע", הסביר מאמן ירושלים, דן שמיר. ואכן, במהלך המשחק נתקל שמיר מספר פעמים בתנועות ידיים, תלונות וחוסר שביעות רצון מצד שחקניו כשהוריד אותם מהספסל. כך היה למשל עם מאיר טפירו, שלא אהב את ההחלטה של שמיר להושיבו על הספסל, וכך גם עם טימי באוורס שסיפר: "אני מתוסכל, כולנו מתוסכלים זה ברור".

"שמיר מאוד לחוץ ובגלל זה הוא מוריד ומעלה שחקנים למגרש ללא הגיון", סיפר אתמול אחד מהשחקנים, "אנחנו לא מבינים את ההירארכיה, יש בלאגן בקבוצה ורואים את זה".

במועדון לא מודים בכך, אבל נראה כי מעמדו של שמיר מתחיל להתערער ועלול להיות אף יותר גרוע אם הקבוצה תפסיד בשבוע הבא לגבעת שמואל.

מתן נאור, שנפצע בכתף בתחילת המשחק, ייבדק בימים הקרובים ויחמיץ את הנסיעה של הקבוצה מחר למשחק בברלין ביול"ב קאפ.

ייתכן מאוד שהמשחק אתמול היה האחרון של אד קוטה במדים האדומים. בקבוצה התקבלה החלטה עקרונית לשחררו וכבר אמש הוא כמעט מעט מאוד דקות משחק. "אני לא יכול להגיד שאני מרוצה מאד קוטה, אחרי שהוא שיחק חמש דקות", אמר אתמול שמיר, "מאיזה שחקן אני יכול להיות מרוצה? מעצמי אני יכול להיות מרוצה?".

תמאר סליי, עוד אחד שמועמד להחלפה, דווקא קיבל קרדיט משמיר אבל לא תרם הרבה. הפורוורד יוריצה גולמאץ', קיבל אתמול קרדיט מועט משמיר וייתכן כי היכולת החלשה אתמול קירבה גם אותו אל הסוף.

ירושלים צריכה רכז, ואכן החלפתו של קוטה נמצאת בראש סדר העדיפויות של המועדון. בשל העתיד הלא ברור של היחסים בין ירושלים לארקדי גיידמק, במועדון מחפשים לקוטה מחליף זול, שישתכר בין 15 ל-20 אלף דולר לחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully