וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביליה וריאל דולקות אחרי ברצלונה

26.11.2006 / 23:44

השנייה בטבלה ניצחה את בילבאו 1:3. המדרידיסטה ניצחו בולנסיה 0:1. לה קורוניה הפסידה 4:1 לאוססונה, אוואט ספג קריאות גזעניות

אף אחד לא יקח לברצלונה את המקום הראשון גם אחרי המחזור ה-12 בליגה הספרדית, במיוחד לא אחרי הגול של רונאלדיניו בניצחון 0:4 על ויאריאל.

ריאל מדריד עשתה ניצחון חוץ מרשים 0:1 על ולנסיה, שמממשיכה מצידה, לאבד גובה. סביליה יצאה גם היא למשחק חוץ נגד בילבאו וחזרה עם ניצחון מחבל הבאסקים הלוחמני 1:3.

אמש (שבת) ניצחה ברצלונה בקאמפ נואו את ויאריאל 0:4 עם שער נדיר של רונאלדיניו. אתטיקו מדריד וריאל סוסידאד נפרדו בתיקו 1:1.

ולנסיה - ריאל מדריד 1:0

הלבנים של קאפלו יצאו למשחק חוץ קשה במסטאייה של ולנסיה, שתמיד עושה להם צרות גדולות. גם היום (ראשון) הם לא ליקקו שם דבש, אבל הם הצליחו לתפוס את החבורה של קיקה פלורס במיני משברון. בשבוע שעבר הפסידו הכתומים בחוץ לסביליה 0:3, והיום ריאל מדריד ניצחה 0:1 משער של ראול. מאמן ולנסיה לא כלל את מוריינטס בהרכב ולא נתן לחלוץ הנהדר להשתתף בקרב החשוב נגד הקבוצה בה שיחק 7 שנים. בדקה ה-52 קפטן ריאל, ראול, כבש ושמר את המדרידסטה צמודה לברצלונה, רק שלוש נקודות אחריה במקום השני. ולנסיה, שפתחה את העונה בסערה ממשיכה לאבד גובה.


אוסאסונה - לה קורוניה 1:4

קבוצתו של דודו אוואט ממשיכה להסתבך עם הפסד ליגה שני ברציפות ומשחק חמישי ללא ניצחון. המארחים שמנסים לברוח מהתחתית, עלו ליתרון מהיר כבר בדקה הרביעית בבעיטת וולה של סולדאדו. בדקה ה-22, ואלדו כבש להם את השער השני בנגיחה ואוסאסונה עלתה ל-0:2. 7 דקות מאוחר יותר, חואן רודריגז צימק ל-2:1 וקבע את תוצאת המחצית. בדקה ה-60, דודו אוואט ראה כדור שלישי ברשת, אחרי בעיטה מחוץ לרחבה של סולדאדו, שהשלים צמד. סאבו מילוסביץ' השלים את החגיגה של אוסאסונה בדקה ה-90. לה קורוניה ירדה למקום ה-11. במהלך המשחק ספג אוואט קריאות גזעניות מאוהדי אוסאסונה, אם כי חובה לציין שאוואט נתקל בקריאות אנטי ישראליות בכל פעם שהוא מגיע למגרש בפאמפלונה.

אתלטיק בילבאו - סביליה 3:1

השנייה בטבלה יצאה לחבל הבאסקים למשחק מול אתלטיק בילבאו, שנמצאת מתחת לקו האדום ב'לה ליגה'. מספר דקות לפני משחקה של סביליה, היא שמעה על ניצחונה של ריאל מדריד, ששלח אותה למקום השני וכדי לא לאבד קשר עין עם ריאל מדריד והמוליכה, ברצלונה, ידעו האורחים שהם חייבים לנצח בסן ממס, מגרשה הביתי של בילבאו.

סביליה פתחה בצורה מוחצת עם שני שערים תוך חמש דקות. פרדי קאנוטה עשה שמות בצד הימני של הגנת הבאסקים והרים כדור מצוין ללואיס פאביאנו, שנגח פנימה. בדקה ה-10 כדור חופשי, לואיס מארטי הגביה ושוער בילבאו, לאפונטה, שעמד מחוץ לשער, ספג. אריץ אדוריז, משורות המקומיים, הצליח רק לצמק בדקה ה-69 אחרי שדחק מקרוב אחרי הגבהה. בדקה ה-90 יצאה סביליה למתפרצת קטלנית ושוב היה זה פביאנו שכבש. אחרי הניצחון החזירה סביליה את הפער מברצלונה לנקודה אחת.


סלטה ויגו - סראגוסה 1:1

האורחים מסראגוסה פיספסו הזדמנות להיצמד לריאל מדריד וסבילה בצמרת והסתפקו בנקודה מול ויגו, שעלתה למקום העשירי על חשבונה של לה קורוניה. דייגו מיליטו פתח את המשחק מצויין וכבש בנגיחה כבר בדקה החמישית, כדי להעלות את סראגוסה ליתרון 0:1. 10 דקות מאוחר יותר, סראגוסה נותרה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של זאפאטר, שתיקל בחריפות את ג'ונתן. סלטה ויגו ניצלה את יתרונה המספרי בדקה ה-59, כשפרננדו באיאנו ניצל טעות של שוער סראגוסה סזאר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

שאר המשחקים:

בטיס - אספניול 1:1
לבטיס: רוברט דה פיניו סוזה (33). לאספניול: וולטר פאנדיאני (90).

סנטאנדר - הואלבה 3:4
לסנטאנדר: ניקולה זיגיץ' (13,63), חזקיאל גראיי (32, פנדל), גונזלו קולסה (42). להואלבה: רוברטו לואיס בטו (28), איקצ'יבה אוצ'ה (60), אנטוניו מונוז (90).

חימנסטיק - מאיורקה 3:2
למאיורקה: בושקו יאנקוביץ' 55), ויקטור (62), חואן אראנגו (88). לחימנסטיק: אלחנדרו קמפאנו (40), קרלוס רובן פרז (72).

חטאפה - לבאנטה 0:0

מאמן חימנסטיק פוטר

חימנסטיק, המדורגת במקום האחרון בליגה הספרדית, פיטרה את מאמנה לואיס אנחל סזאר אחרי ההפסד אתמול (ראשון) 3:2 למאיורקה.

"ההנהלה רוצה להודות לו על חלקו בעלייה לליגה הראשונה, וגם על הדוגמה שידע לתת בזמנים קשים", נכתב בהודעה הרשמית שהוציא המועדון.

עוזרו של סזאר, קיקו ראמירז, יחליפו זמנית, ביחד עם מאמן הכושר של הקבוצה, חאבייר בארטולו.

עדכון ראשון: 26.11.06, 23:01
עדכון אחרון: 27.11.06, 15:33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully