וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "מבקש לשמור את מסקנות הפגישה עם איצ'ה לעצמי"

משה בוקר, הארץ, בשיתוף לי בוץ

27.11.2006 / 19:10

מאמן הצעירה נפגש עם ראשי ההתאחדות. מנחם: "ליבנו את הבעיות בינינו". סוגיות משחקי האימון ושחרור שחקנים מהבוגרת טרם נפתרו

גיא לוי, מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל, נפגש היום (שני) עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל בישראל, איצ'ה מנחם, וממלא מקומו, אבי לוזון. שני הקודקודים זימנו את המאמן לשיחת הבהרה, אחרי שלא אהבו לקרוא על התלונות שלו בתקשורת בנוגע להכנות לקראת אליפות אירופה 2007 לנבחרות צעירות, שתיערך בחודש יוני בהולנד. לוי העדיף לא לחשוף את תוכן הפגישה. "אני מבקש לשמור את המסקנות מהפגישה לעצמי. הדברים עדיין לא סגורים", סיכם המאמן.

עדיין קיימות בעיות ומתחים בין הצדדים, כמו בנוגע לשחקנים שלוי רוצה לקחת מהבוגרת לאליפות אירופה, החתמת שאר הצוות המקצועי ושאר המחלוקות הישנות. הבעיות של לוי נובעות מהעובדה שאליפות אירופה נפתחת ב-10 ביוני, שמונה ימים אחרי יציאתה של הנבחרת הבוגרת לשני משחקי החוץ במקדוניה ובאנדורה. לוי רוצה שהשחקנים הנמנים על שני סגלי הנבחרות יעמדו לרשות הצעירה בלבד, על מנת שלא לפגום בהכנות לאליפות אירופה, דבר שבהתאחדות לא כל כך אהבו לשמוע.

"הנבחרת הבוגרת קודמת לצעירה", הסביר אבי לוזון לוואלה! ספורט. "עם זאת, באליפות אירופה כל השחקנים שגיא לוי ירצה, יעמדו לרשותו".

לוי, שחזר אתמול בערב מהולנד, בודק גם אפשרות למשחק מבחן מול נבחרת פורטוגל ב-23 במארס (יום לפני משחק הבוגרת מול אנגליה). מאמן הצעירה הופתע מהתגובות של ראשי ההתאחדות, אבל הבהיר: "כדי להצליח, מחובתי לדרוש מקסימום של הכנות טובות. אני לא חושב שמשהו בדרישה שלי לא הגיוני ולא לגיטימי. אני צריך להכין את הנבחרת לאליפות אירופה ואני דורש הכנה מקסימלית, זה אומר שהשחקנים יהיו אצלי. אני לא מבין מה לא בסדר פה? במה בדיוק מאשימים אותי?".

בעיה נוספת העומדת בפני גיא לוי בפרט והנבחרת הצעירה בכלל, היא העובדה שחוזיהם של מאמן הכושר, מאירי סיני, ומאמן השוערים, ישראל עיני, מסתיימים בסוף החודש וכפי שזה נראה כרגע בהתאחדות לא מתכוונים להמשיך את שיתוף הפעולה עם השניים. יו"ר ההתאחדות סרב למסור את הסיבה לכך. "מפאת כבודם של השניים הללו, אני לא אגיב על העניין", אמר איצ'ה. "אם אני אגיב, הם ירגישו מאוד לא נוח ולא טוב. הדברים שהם אמרו בתקשורת הם פשוט בושה וחרפה".

איצ'ה: "הייתה פגישה טובה"

יו"ר ההתאחדות, איצ'ה מנחם, ניסה לסכם את הדברים בצורה קצת אחרת: "הייתה פגישה טובה, כל הדברים האישיים נסגרו בינינו, וכולנו יצאנו מעודדים מהשיחה. גיא אמר לי בסיום הפגישה שהוא מרוצה מאוד, ושעכשיו כל המחשבות שלו נתונות קדימה, לאליפות אירופה. ליבנו את בעיית מאמני השוערים ומאמני הכושר, וגם הבעיה הזו באה אל פתרונה".

איצ'ה התייחס גם לנושא המקצועי: "גיא יגיש בימים הקרובים תוכנית על מחנות האימונים ומשחקי המבחן שבהם הוא מעוניין, ויקבל בהתאם את כל מה שהוא צריך כדי שהנבחרת הצעירה תקבל הכנה מושלמת לאליפות אירופה".

לגבי משחק האימון שביקש לוי לערוך יום לפני המשחק מול מקדוניה אמר איצ'ה: "לא שמעתי על דבר כזה, לא היה סיכום למשחק הזה, זה פורסם רק בתקשורת. אם גיא יבקש לקיים משחק בתאריך הזה, נבדוק את זה והוא יקבל תשובה מתאימה".

עדכון ראשון: 26.11.06, 8:46
עדכון אחרון: 27.11.06, 19:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully