וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאפיה הסיצילאנית נחלשה

26.11.2006 / 23:10

פאלרמו הפסידה בבית לאינטר 2:1 והתרחקה ממנה 6 נקודות. ליבורנו ורג'ינה סיימו ב-2:2. רומא עלתה למקום ה-2 עם 2:4 על סאמפדוריה

המחזור ה-13 באיטליה נפתח אמש (שבת) כשמילאן סוף סוף חזרה לנצח אחרי 0:1 על מסינה בסאן סירו משער של פאולו מאלדיני. היום (ראשון) הושלם המחזור כשהמוליכה, אינטר, יצאה למשחק חוץ נגד פאלרמו, השנייה בטבלה, וניצחה אותה 1:2. ליבורנו, יריבת מכבי חיפה בגביע אופ"א, סיימה בתיקו 2:2 מול רג'ינה. רומא יצאה לגנואה למשחק מול סאמפדוריה וחזרה עם שלוש נקודות, אחרי ניצחון גדול 2:4. סיינה ופיורנטינה נפרדו בתיקו 1:1. לאציו ניצחה 1:2 את אסקולי.

פאלרמו - אינטר 2:1

הסיצילאנים אירחו את הנראזורי, למשחק העונה באיטליה, כשהם נמצאים במקום השני, שלוש נקודות אחרי אינטר, לקרב על שש נקודות. ביום חמישי הפסידו הורודים בגביע אופ"א ביום חמישי 3:0 לפנרבחצ'ה. הנראזורי, שניצחו בשבוע שעבר את ספורטינג ליסבון 0:1 והבטיחו מקום בשמינית גמר האלופות, התייצבו עם סוללת החלוצים המצויינת שלהם. אדריאנו, שחזר לפני זמן מה לסאן סירו אחרי תקופת התאוששות מהמשבר הנפשי, לא הבקיע אמנם והוא ממשיך בבצורת שלו שנמשכת מאז חודש מרץ, אבל היום הוא היה מצוין וסידר לחברים שני שערים.

7 דקות מהפתיחה, הוריד החלוץ הברזילאי של אינטר בראש לזלטאן איברהימוביץ' שבעט טיל מכ-35 מטרים, שעבר מתחת לגופו של שוער פאלרמו, אלברטו פונטנה. הנראזורי השתלטו על המגרש והמשיכו לתקוף, וכמו שהקלישאה אומרת כשלא כובשים, סופגים. בדקת הסיום של המחצית הראשונה הכניס פיסאנו כדור לרחבה, ברשיאנו הסיט אחורה ואמאורי, החלוץ הנהדר של הורודים, הרשית. במחצית השנייה המשיכה האלופה לתקוף יותר והצליחה לתרגם את היתרון לשער בדקה ה-61. שוב אדריאנו, הפעם הוא סידר כדור לויירה, שפרץ לרחבה ובעט לפינה הגבוה של פונטנה, שלא יכל להושיע. אינטר, עם ניצחון חוץ גדול, פתחה פער בפסגה של 4 נקודות מרומא.

רג'ינה - ליבורנו 2:2

יריבת מכבי חיפה ביום רביעי הקרוב בגביע אופ"א, ליבורנו, שממוקמת במקום הרביעי בליגה יצאה להתארח אצל האחרונה בטבלה, רג'ינה, לה היו 0 נקודות לפני המשחק. ההתחלה נראתה מבטיחה לאורחים, אחרי שהם עלו ליתרון ראשון משער של פאביו גאלאנטה בדקה ה-22. החלוץ ממנו הירוקים חייבים להישמר, כריסטיאנו לוקארלי, כבש את השני חמש דקות לאחר מכן. ליבורנו התקרה לניצחון, אך לרג'ינה היו תוכניות אחרות. רולאנדו ביאנקי (63) וחוליו סזאר לאון (77) הישוו והשאירו נקודה בבית, שמוציאה את רג'ינה מהאפס. ליבורנו הספיקה לקבל עוד מכה כשדריו פאסיוני הורחק בדקה ה-79.

סאמפדוריה - רומא 4:2

הרומאים יצאו לעיר הנמל, גנואה, והשיגו עוד שלוש נקודות חשובות במאבק האליפות, הפעם מול סאמפדוריה. שבוע שאחרי שהפציצו שביעייה לרשת קטאניה, הסתפקו היום (ראשון) הג'ילארוסי ברביעייה אבל גם ספגו שניים. את מסכת השערים פתח פרנצ'סקו טוטי בדקה ה-13. דקה לאחר מכן סרג'יו וולפי הישווה. סימונה פרוטה (33), כריסטיאן פאנוצ'י (44), שכבש גם בשבוע שעבר ושוב טוטי (74), בשערו השביעי העונה, הביאו את הניצחון לעיר הבירה. פרנצ'סקו פלאקי משורות הביתיים הספיק רק לצמק בפנדל בדקה ה-90. רומא משיגה ניצחון חמישי ברציפות, שמעלה אותה לפני משחקן של אינטר ופאלרמו למקום השני, נקודה אחת מהנראזורי.

תוצאות נוספות:

אמפולי - קליארי 0:1

החמישית בטבלה אירחה את קליארי, שסיימה בשמונה תוצאות תיקו העונה. האוחרים היו מרוצים היום (ראשון) מתיקו, אבל איגלי ואנוצ'י עשה את ההבדל בדקה ה-9.


סיינה - פיורנטינה 1:1

בשנים ללא שחיתותויות, הויולה היו צריכים להגיע למשחק מסוג כזה כאשר הם מעל סיינה בטבלה. השנה זה לא קרה עקב הפחתת הנקודות, אבל החבורה מפירנצה יכולה להיות שבעת רצון מהנקודה.
לוקה אנטוניני כבש ראשון למארחים בדקה ה-17, אדריאן מוטו הרומני הישווה לזכות פירונטינה בדקה ה-38.


אטאלנטה - טורינו 2:1

האורחים מהתחתית עשו הפתעה לא קטנה כשניצחו בחוץ והצליחו להיחלץ לפי שעה מהתחתית החמה. שלושת השערים נפלו בסיום המשחק תוך כ-12 דקות. ניקולה לאזטיץ'ף פתח את המסכת בדקה ה-78. שמונה דקות אחר כך אלסאנדרו רוסינה הדהים את המקומיים. סימונה לוריה מאטאלנטה המתיק רק את הגלולה המרה בדקה ה-90.

קטאניה - פארמה 0:2
לקטאניה: ג'ונתה ספינסי 67 פנדל, פאביו קאסרטה 84. וינצ'נזו גרלה מפארמה הורחק בדקה ה-38.

לאציו - אסקולי 1:3
ללאציו: מנואל בלרי 9, גוראן פאנדב 25, פסקוולה פוגיה 84. לאסקולי: סטפאנו מאורי 16 עצמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully