וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א תתעקש על שופטים מקצוענים. גם בישראל?

26.11.2006 / 15:23

צוות היגוי של אירגון הכדורגל העולמי מצא כי שופטים במשרה מלאה אמינים יותר. צביקה רוזן: "מצוין, לא ייתכן שחלק מהמשחק יישאר חובבני"

הנה ידיעה שהשופט הבינלאומי אלון יפת וחבריו באיגוד השופטים יכולים למצוא בה עניין. פיפ"א פירסמה אתמול (שבת) כי היא רוצה שכל שופטי הכדורגל ברחבי העולם יהפכו למקצוענים. צוות הבדיקה של האירגון, שמחפש דרכים לשפר את המשחק האהוב, מצא כי שופטים במשרה מלאה טובים יותר וכי יש מקום שכל השופטים הבינלאומיים ברחבי הגלובוס יהיו מועסקים במשרה מלאה. "זה יתרום לאמינות ולסמכותיות", אמר ג'רום צ'מפאנה, חבר בפיפ"א.

"אנחנו גם חושבים להגביל את גיל השופטים הפעילים לעד 45, ולאחר מכן להיעזר בהם כצוות שיעביר את האימונים והחינוך לשופטים צעירים יותר".

צביקה רוזן, יו"ר הוועדה המיקצועית באיגוד השופטים, אמר בתגובה לוואלה! ספורט: "מצוין, אני מאוד מקווה שהשינוי ייכנס בפועל, כי לא ייתכן שחלק מהמשחק יישאר חובבני. חוץ מזה אנחנו מתכוונים לעלות את שכר השופטים, כך לפי הבטחת יו"ר ההתאחדות הנכנס, אבי לוזון, כי באמת הגיע הזמן ששופטי הכדורגל יקבלו תנאים מקצועים מתאימים".

כמו כן, נלקח בחשבון להעביר את יום המשחקים הבינלאומיים מרביעי לשלישי, כך שיהיה לשחקנים יותר זמן להתאושש עד למשחק הליגה בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully