וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיסה מפריז נוחתת באשדוד

לי בוץ ויואב ויכסלפיש

26.11.2006 / 14:38

אחרי הניצחון הגדול על פ.ס.ז' הפועל חוזרת לליגה, למפגש מול מ.ס. אשדוד. אלימלך כשיר, הנהלת אשדוד הורידה מחירים לאוהדי הפועל

הפועל ת"א ערכה הבוקר את האימון המסכם לקראת משחק הליגה מול מ.ס. אשדוד מחר (שני). בקבוצה מקווים שהשחקנים יצאו מתחושת האופוריה בעקבות הניצחון על פאריס סן ז'רמן, אך בו בזמן יצרו המשכיות ליכולת מפאריס גם בליגה.

שוער הקבוצה שביט אלימלך נפצע בברכו במהלך האימון ועורר דאגה בקרב הצוות המקצועי. עם זאת, השוער צפוי להיות כשיר למחר (שני). המאמן יצחק שום צפוי לפתוח עם וואליד באדיר וחאבייר פאאס כשני הבלמים, מה שאומר שטל חן ימשיך לפתוח על הספסל. בקישור שי אבוטבול יקבל את הקרדיט גם הפעם, כמו כן גם החלוץ הניגרי איבזיטו אוגבונה.

בהנהלת הקבוצה זעמו על מ.ס. אשדוד בעקבות מחירי הכרטיסים למשחק מחר (שני) שעמדו תחילה על 100 ש"ח למבוגר ו-50 ש"ח לנוער לאוהדי הפועל, בעוד שלאוהדים המקומיים נמכרים הכרטיסים במחיר של 80 ו-40. הקבוצה פנתה הבוקר (ראשון) לסמנכ"ל התאחדות הכדורגל, אורי שילה, בתלונה על כך שאשדוד עוברת על התקנון וישנה אפליה לרעה בנושא מחירי הכרטיסים. האוהדים האדומים אף איימו להחרים את המשחק במידה ולא יורדו המחירים.

אחר הצהריים נאותה הנהלת אשדוד להשוות את מחירי הכרטיסים לשני מחנות האוהדים, והכרטיסים יימכרו במחיר אחיד של 80 ש"ח למבוגר ו-40 ש"ח לנוער.

היום (ראשון) נערכה קבלת פנים לשר השיכון הצרפתי, בהשתתפות אנשי הפועל ת"א, שחר בן עמי ושמעון ציטרון. במהלך האירוע הצטער השר על הדברים שקרו בפאריז במהלך השהות של הפועל ת"א בעיר. השר הביע צער על האירועים שקרו ואמר, שלעניות דעתו, השוטר, שהרג מפגין לא יועמד לדין, בעוד שעשרות החוליגנים, שהתפרעו כן יועמדו לדין על התנהוגתם במשחק ואחריו. עוד הוסיף השר כי הוא ינסה להביא את פ.ס.ז' למשחק ידידות כנגד האלימות בישראל בבלומפילד. אנשי הפועל ת"א מצידם, הודו לשר על האירוח הנפלא של הקבוצה ועל העבודה המצויינת שעשתה המשטרה בשמירה על השחקנים ועל ראשי המועדון.

הרכב משוער: שביט אלימלך; תומר חליבה, חאבייר פאאס, וואליד באדיר, יגאל אנטבי; יוסי אבוקסיס, שי אבוטבול, סלים טועמה, ברוך דגו; אליניב ברדה, איבזיטו אוגבונה.

מלאדה בלוסלאב, יריבתה הצ'כית של הפועל ת"א במשחקה הבא בשלב הבתים בגביע אופ"א, סיימה היום בתיקו 2:2 מול סלובאקו בליגה הצ'כית. הולובך (41) וראיינוך (86) כבשו לבלוסלאב, שניצלה בדקות הסיום מהפסד.

שריקי: "רוצים להוכיח שמקומנו בצמרת"

מ.ס. אשדוד תנסה לנצל מחר (שני) את האופוריה והעייפות בהפועל ת"א אחרי הניצחון הגדול בפריז. להרכב יחזרו אדיר טובול ועידן מליחי, שנעדרו נגד בני יהודה במחזור הקודם בגלל הרחקות בהפסד הביתי למכבי פ"ת. יניב בן ישי ימשיך לחכות על הספסל אחרי שסמי אג'יי התאושש מהמתיחה הקלה ויעמוד בשער. דוד רביבו צפוי לשוב להרכב בקישור במקום מנור חסן. שי רביבו הפצוע לא יהיה בסגל.

מלך השערים הזמני, עידן שריקי: "לא ידעתי ששביט בספק למשחק, אבל זה לא משנה כי גם בן שנן שוער טוב. אנחנו מתכוננים להפועל ולא לשוער. אני מצפה ליותר קהל מהרגיל בגלל ההצלחה שלהם באירופה. מתחילת העונה הצהרנו שיש לנו קבוצה מאוזנת וצריך בכל משחק להוכיח שמקומנו בצמרת. מחר אני עשוי לכבוש שער שביעי ולשבור את השיא האישי שלי לעונה, אבל קודם כל חשוב שנשיג תוצאה טובה"

עוד לפני הורדת המחירים, התייחס חבר הנהלת אשדוד, רפי נידם, לתלונה של הפועל בהתאחדות על מחירי הכרטיסים: "אחרי שהפועל לקחו 100 שקל אפילו מילדים בגביע הטוטו לפני חודשיים, הודענו שנעלה להם מחירים אצלנו. במשחק ההוא ג'קי בן זקן וחיים רביבו קנו כרטיסים ל-100 אוהדים בני 15-16, וליובין אמר שאלה המחירים אצלם. אם הם רוצים, שיפנו להתאחדות".

על הספסל של הפועל יישב מחר המגן השמאלי מאור פרץ (23), שגדל באשדוד אבל עזב אותה בקיץ בטונים צורמים. בינתיים הוא ראה בליגה דשא רק במחזור הראשון, כשיגאל אנטבי היה פצוע. לסוכנו ג'קי דהאן יש סבלנות: "למאור יש חמש הופעות בהפועל, כולל גביע הטוטו ודומז'אלה באופ"א, אז אל תספידו אותו. הוא ידע שהפועל מועדון גדול ולכן צריך סבלנות. הפועל לא הביאו שחקן סתם אלא כי הם בונים עליו בתור המגן השמאלי הבא".

לקרוב המשפחה, מימון בן אבו, שטיפל עד העונה בפרץ, יש דעה שונה: "ניסיתי למנוע את ההעברה עוד בפגרה ולהחזיר את מאור לאשדוד, אבל נשאר מעט זמן עד לליגה. אני מעריך שבחלון ההעברות הוא יבקש שחרור כי הפועל כמעט לא נותנת לו צ'אנס".

משה בוקר, ממערכת "הארץ" מוסיף כי מכבי תל אביב תציע למ.ס. אשדוד את הקשר הקרואטי איוון רזיץ'. בעבר התעניינה אשדוד ברזיץ', אולם קיבלה תשובה שלילית. עכשיו רוצים במכבי לקדם את העיסקה. דוד רביבו, שחזר מפציעה, יפתח בהרכב היום נגד הפועל ת"א.

הרכב משוער: סמי אג'יי: אמיר אלקריף, גורה טל, כריסטיאן גונזלס, אדיר טובול: יוסי אופיר, עידן מליחי, דוד רביבו, יניב עזרן, עידן שריקי: שי הולצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully