וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בקהאם לווסטהאם?

26.11.2006 / 12:32

לאלן פארדיו יש 20 מיליון ליש"ט להוציא על חיזוק, לבקהאם נגמר החוזה בריאל בינואר. קרלוס טבז צפוי להיענש על שעזב את אפטון פארק

מאז כניסתם של הבעלים האיסלנדים לווסטהאם, והבטחתם להעמיד לרשותו של המנג'ר אלן פארדיו 20 מיליון ליש"ט לחיזוק הקבוצה במועד חלון העברות הקרוב בינואר, בורסת השמות גואה.

אחרי ששון רייט פיליפס מצ'לסי הוזכר כמי שמבוקש תמורת 10 מיליון ליש"ט, בא תורו של דייויד בקהאם, שחוזהו בריאל מדריד מסתיים בינואר. את תגובותו של הקשר המטרוסקסואל לא ניתן היה להשיג, אבל את של פארדיו בעניין שון רייט פיליפס כן. המנג'ר אמר לרשת סקיי כי הוא מאוכזב מאוד מכך שצ'לסי בחרה להוציא לתקשורת את הצעת ה-10 מיליון.


קרלוס טבז צפוי להיענש

חייו הקשים של קרלוס טבז בווסטהאם ממשיכים. הקשר-חלוץ הארגנטינאי, שעזב את אפטון פארק בסערה מיד לאחר שהוחלף במחצית השנייה בניצחון על שפילד (0:1), צפוי להיענש על ידי המועדון.

"הוא הלך ישר הביתה אחרי המשחק ואני מאוד מאוכזב בשל כך", אמר המנג'ר אלן פארדיו על טבז הכועס, שעדיין לא הבקיע במדי הפטישים. "זה חוסר כבוד כלפיי וכלפי השחקנים ושאר הצוות המקצועי. אני אקשיב למה שיש לו להגיד, אבל אכזבה היא לא סיבה להתנהגות שכזאת".

בכלל פארדיו מתפקד לאחרונה יותר כפסיכולוג מאשר מנג'ר. השבוע הוא יערוך שיחה עם השחקנים על בעית ההימורים, בעקבות כמובן ההתפתחות האחרונה בקריירה של השוער שלו, רוי קרול, שבילה במרכז גמילה מאלכוהול והימורים.

"אני הולך להדריך את השחקנים בעניין, מאחר וזו לא הפעם הראשונה שזה קורה במועדון. אני חושב שהבעיה גדלה בקרב השחקנים הפעילים בשל הפופולאריות הגואה של משחק הפוקר ולשחקנים יש הרבה יותר כסף לשרוף". לתשומת ליבו של ג'יימס בונד החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully