וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחמן ממשיך בשלו

26.11.2006 / 12:12

למרות שני הפסדים רצופים, מאמן הפועל פ"ת מאמין בסגנון ההתקפי של קבוצתו: "לא אשנה את השיטה". בוזגלו: "בסוף הדרך הזו תשתלם"

למרות שני הפסדי הליגה הרצופים של הפועל פ"ת, למכבי חיפה ובית"ר ירושלים, בקבוצה שומרים על האופטימיות וסבורים כי שיטת המשחק והסגנון ההתקפי המאפיין את הקבוצה, יביאו לבסוף גם נקודות ליגה.

הפועל פ"ת עלתה למשחק אמש (שבת) מול בית"ר ירושלים (2:0) כהרגלה עם שני חלוצים ושני קשרים התקפיים ולאחר מחצית ראשונה שקולה, היו אלה שתי טעויות בהגנה הכחולה, אשר איפשרו לבית"ר את הניצחון במחצית השנייה.

למרות טעויות ההגנה, מאמן הקבוצה אייל לחמן לא סבור שיש מקום לשינוי התפיסה ההתקפית של הקבוצה או לשינוי מערך הכולל חמישה שחקני הגנה: "במחצית הראשונה היה משחק שקול, תקפנו והגענו למצבים שלא נוצלו. הטעויות בהגנה הן חלק ממשחק הכדורגל ואין שום סיבה לשנות את שיטת המשחק, לעבות את ההגנה או לעבור למערך נסוג".

גם חלוץ הקבוצה מאור בוזגלו חושב שהסגנון ההתקפי והנחוש יניב תוצאות טובות יותר עבור המועדון ויביא נקודות ליגה חשובות: "לא יזמנו ולא תקפנו מספיק במחצית השנייה, אבל אנחנו בודקים את עצמנו ומחפשים נקודות לשיפור. אנחנו צעירים ועם הזמן נלך ונשתפר ואין לי ספק שעם הדרך של לחמן, זה בסוף ישתלם לנו".

הקבוצה תחזור להתאמן מחר (יום שני) אחה"צ בקיבוץ עינת, לקראת משחקה הביתי מול מכבי ת"א (שבת, 17:00). עדין לא ברור אם מגן הקבוצה מהרן אבו ריא, הפצוע בקרסולו, יוכל להתאמן עם הקבוצה בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully