וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוט סקיילס ו-וואלאס ראש בראש

26.11.2006 / 10:10

המאמן והסנטר התעמתו, לאחר שהאחרון הפר את נהלי הקבוצה ועלה עם סרט על הראש. נלי אחרי הניצחון על יוטה: "אלי הכדורסל היו איתנו"

יש כאלה שניצחון עושה להם טוב. לא משנה אם הם מאמנים שנה, שנתיים או מאה. במקרה של דון נלסון (150 שנה בליגה, פלוס מינוס), ה-78:91 של גולדן סטייט על יוטה הוציא אותו טיפה מפרופורציות.

"היינו צריכים לנסות ולנצח את הקבוצה הכי חמה ב-NBA. מי היה מאמין שנעשה את זה? מי היה מאמין שננצח את הקבוצה הכי טובה במערב? אלי הכדורסל היו איתנו הלילה".

הרבה רוח בעיר הרוחות

13 משחקים לתוך העונה החדשה, והנישואים בין בן וואלאס והמאמן סקוט סקיילס מתערערים. ביג בן עלה עם סרט על ראשו, בניגוד למדיניות של שיקגו בולס, בניצחון על הניקס 95:106, וסקיילס החליט ללמד אותו לקח. הוא הושיב אותו על הספסל שתי דקות בלבד אחרי הפתיחה, והעלה במקומו את מליק אלן, שענה עם 15 נקודות, וסייע לגוון את ההתקפת השוורים עם תוספת של קליעה מחצי מרחק.

אחרי שבילה שמונה דקות על הספסל, וואלאס הסכים להוריד את הסרט, פריט לבוש חובה אצל שחקני שכונות רבים, שסגנונם אינו בדיוק כוס הוויסקי של סקיילס, כבר מימיו כשחקן בוושינגטון ואורלנדו, בשנות ה-90. בתחילת המחצית השניה וואלאס שם שוב את הסרט, וסקיילס מיד הקפיץ את אלן מהספסל.

אבל זה רק החלק השני בסיפור שהולך ומתפתח בין איש 60 המיליון לבולס. ביום שישי וואלאס שיחק 19 דקות בהפסד לפילדלפיה בלי לקלוע אפילו נקודה אחת או לקחת ריבאונד בודד. סקיילס נשאל האם הגישה של הסנטר שלו למשחק לא מטרידה אותו, וענה: "לא. ואני אפילו לא יודע להסביר למה". צפו להמשך בעניין הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully