וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכינים את הקרקע לחזית חדשה בין גיא לוי לקשטן?

משה בוקר

26.11.2006 / 8:46

גיא לוי הבהיר לראשי ההתאחדות כי הוא לא מעוניין שהשחקנים שלו יתאמנו בבוגרת. אלא שאיצ'ה לא מוכן להתערב: "שיישב עם קשטן"

הפיצוץ הבא בין מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוי, לבין מאמן הנבחרת הבוגרת, דרור קשטן, נראה כבלתי נמנע. "אם אתם רוצים שהנבחרת הצעירה תעשה היסטוריה ותגיע לבייג'ין, אני רוצה את כל שחקני הנבחרת הצעירה מהיום הראשון להכנות (25 בדצמבר) ועד לסיום משחקי אליפות אירופה", הבהיר לוי לפני היציאה להגרלה, שנערכה שלשום בהולנד, בשיחות שקיים עם יו"ר ההתאחדות היוצא, איצ'ה מנחם, ויו"ר ההתאחדות הנכנס, אבי לוזון. "אני לא מעוניין בשום אופן שהשחקנים שלי יהיו בנבחרת הבוגרת, אפילו לא באימונים".

בהתאחדות לא יודעים איך לאכול את דבריו של לוי. "הוא סיפק את הסחורה עד כה", אומרים בהתאחדות, אבל מצד שני לא מתלהבים שם להתעמת עם קשטן. מנחם הגיב אתמול: "לוי יגיע היום לארץ ונשב אתו כדי להכין תוכנית עבודה. ניתן לנבחרת הצעירה את כל הכלים כדי להצליח, הנבחרת הזו חשובה לנו".

בסביבתו של לוי הציעו שראשי ההתאחדות יזמנו את שני המאמנים לכמה פגישות עבודה, בהן ינכחו גם נציגי ההתאחדות, כדי לנסות להגיע להסכמות. מה שבעיקר מטריד את לוי אלו ארבעה מועדים שבהם מתנגשים פעילויות שתי הנבחרות (ראו בנפרד). יש לציין כי למרות שראשי ההתאחדות חייבו את לוי וקשטן לעבוד בשיתוף פעולה, כבר חודש הם לא שוחחו.

גורם בנבחרת הצעירה אמר אתמול: "על פי התפיסה של קשטן, כל שחקן שמתאים לו יהיה אצלו, מה שכמובן ישבש את ההכנות שלנו. אין בהתאחדות גוף מקצועי שיחליט בנושאים שכאלה". מנחם מצדו לא כל כך רוצה להתערב, אלא אם כן לא תהיה ברירה: "שגיא יישב עם דרור. למה אני צריך להתערב? שיחליטו לבד. אני מקווה שהם יסתדרו ויצליחו למצוא את שביל הזהב לטובת שתי הנבחרות. אם הם לא יסתדרו, נשב עם שניהם וננסה למצוא פיתרון".

אבל לא רק קשטן הוא הבעיה של לוי. מאמן הצעירה מתקשה לקבל מההתאחדות תשובות בנוגע לתאריכים של מחנה האימונים, ובנוסף טרם נחתמו חוזים עם מאמן הכושר, מאירי סיני, ומאמן השוערים, ישראל עיני, שהיו שותפים לעלייה לאליפות אירופה. "זו בושה", אמר גורם בנבחרת הצעירה, "כולם חוגגים את העלייה לאליפות אירופה, אבל בהתאחדות לא מחתימים אותם בגלל פער של 150 דולר לחודש. מדובר בסך הכל בחוזה לשמונה חודשים".

לוי הגיב אתמול: "היום מערכת היחסים שלי עם קשטן טובה, אין בינינו שום עניין אישי, רגשי או כזה שקשור באגו. כל אחד רוצה שהנבחרת שלו תצליח וכל אחד מאחל לשני שהנבחרת שלו תצליח. אני בטוח שנמצא את הדרך הטובה ביותר כדי שהנבחרת הצעירה תקבל את התנאים האידיאלים לקראת אליפות אירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully