וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשמר הסטטוס קוו באנגליה

26.11.2006 / 19:51

מנצ'סטר יונייטד היתה טובה יותר מצ'לסי, אבל צריך לדעת לנצח. בסוף נגמר 1:1 ופער 3 הנקודות של מוריניו מפרגוסון בצמרת נשמר

14 שבועות חיכו באי הבריטי לקרב הטיטאנים בין מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי. בסוף נפרדו הקבוצות בתיקו 1:1 והסטטוס קוו בצמרת נשמר כשהשדים האדומים ממשיכים להוליך את הליגה עם פער של שלוש נקודות מהאלופה האנגלית.

השדים האדומים, שבנו על היתרון הביתי כתוספת כוח משמעותית בדרך להגדלת היתרון בפסגה, היו טובים מהמליונרים, אבל להספיד כל כך מהר את מוריניו וחבורתו יהיה לא נכון. אמנם בשנים קודמות הם היו בודדים בצמרת, אבל גם השנה הם ייאבקו על התואר עד הרגע האחרון.

שתי הקבוצות הגיעו אחרי שנחלו הפסדים בשבוע שעבר בליגת האלופות, ופתחו את המשחק בהיסוס ללא שיצרו מצבים רבים ליד השערים. הקבוצה של פרגוסון יצאה ראשונה מהקיפאון והחלה לתקוף. כחצי שעה מן הפתיחה קיבל ווין רוני כדור במחצית המגרש של הכחולים והעביר כדור עומק מצוין ללואיס סאהה. הצרפתי עשה תנועה מצויינת ובעט מחוץ לרחבה, מדויק לפינה של קודוצ'יני, 0:1 למנצ'סטר.

גם במחצית השנייה רוב ההתקפות הלכו בכיוון אחד, לשער של צ'לסי, אבל השדים לא השכילו להגדיל את היתרון. הקבוצה של מוריניו עם הרבה אופי חזרה למשחק ממצב נייח. פרנק למפארד הרים כדור קרן והבלם הפורטוגלי, קרבאליו התרומם גבוה מעל ההגנה האדומה ונגח, אדווין ואן דר סר, שוער היונייטד, הצליח להדוף למשקוף ופנימה.

מאז הגעתו של רומן אברמוביץ' הפסידה צ'לסי פעם אחת ליונייטד בששת המפגשים ביניהן עד כה. גם היום (ראשון) לא יצאו הכחולים מאולד טראפורד מנוצחים והם בהחלט יכולים להיות מרוצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully