וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתבע את אייל ברקוביץ'"

רומן רוזנבלט

25.11.2006 / 23:45

מאמן הרצליה פרדי דוד הגיב להאשמות של הקוסם, שכינה אותו "חתרן בלתי נלאה". אכזבה בקבוצה מהיכולת של סמדג'ה בהפסד לכפ"ס

מכבי הרצליה קיבלה שוב באכזבה גדולה את ההפסד הערב להפועל כפר סבא. מבחינת ההרצליינים, המשחק הערב היה הזדמנות טובה לראות לראשונה את הטבלה מעל לקו האדום, אך הקבוצה כשלה.

פרדי דוד אומנם אמר לאחר המשחק כי מה שחסר לקבוצה הוא מהירות ומחץ, אבל בקבוצה רואים גם בעיות נוספות. הערב הביעו גורמים בכירים בהרצליה אכזבה וכעס גדולים על היכולת של שאול סמדג'ה, שהיה אשם בשער הראשון שספגה הקבוצה אחרי הדיפה לא טובה שלו.

זו לא הפעם הראשונה העונה שבה סמדג'ה סופג שערים באשמתו הישירה או העקיפה. "מאכזב מאוד שאין לנו שוער שמביא לנו נקודות, כמו שקבוצה במצבנו צריכה", אמר גורם בקבוצה, "סמדג'ה שוב לא עומד בציפיות וזה מאוד מאכזב. יש לנו מזל ששאר יריבותינו לתחתית הפסידו נקודות גם הן".

לאור האכזבה והכעס על יכולתו של סמדג'ה לא נמנע ששוער האולימפית, יוסי שקל, יקבל הזדמנות במשחק מול מכבי נתניה בשבוע הבא. למרות זאת, ייתכן כי פרדי דוד, שעלה עם סמדג'ה בעונה שעברה לליגת העל, ייתן גיבוי לשוער.

עומר בוקסנבוים וליאוניד קרופניק צפויים לחזור לסגל הקבוצה לקראת מכבי נתניה בשבוע הבא, כשבוקסנבוים צפוי לחזור גם להרכב הקבוצה, שתחפש את הניצחון הראשון בעידן פרדי דוד בליגת העל.

פרדי דוד הגיב הערב ב"היציע המרכזי" על האשמותיו של אייל ברקוביץ', שטען בתוכנית סיכום המחזור כי "דוד הוא חתרן בלתי נלאה, הוא חתר מתחת לתפקיד של עטר גם במכבי נתניה": "כדאי שברקוביץ' יוכיח את ההאשמות האלו, כי הוא הולך לקבל מכתב מעורך הדין שלי", אמר דוד, "לא חתרתי תחת עטר, אבל זה לא סוד ששיימן ומסיקה רצו אותי". "אני מאמין בקבוצה הזאת", סיכם דוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully