וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו: "זה הגול שחלמתי עליו כל החיים"

גיל קדרון

26.11.2006 / 12:39

ברצלונה שמרה על הפסגה עם 0:4 מרשים על ויאריאל, כולל מספרת מופלאה של הברזילאי, שהופתע בעצמו. אתלטיקו מדריד-סוסיאדד 1:1

המחזור ה-12 של הליגה הספרדית נפתח הערב (שבת) בהצגה גדולה של ברצלונה, שהכניסה רביעייה ללא מענה לרשת של ויאריאל. האלופה הספרדית הגדילה את הפער בפסגת הלה ליגה לחמש נקודות מהשנייה, סביליה, שתשחק רק מחר (ראשון).

אחרי יכולת בינונית ב-0:2 ביום רביעי על לבסקי סופיה בליגת האלופות, הראתה בארסה שהיא יכולה ללחוץ על הגז כשצריך, ושלחה איתות לוורדר ברמן, שתגיע לקמפ נואו ב-5 בדצמבר לקרב על מקום בשמינית גמר הצ'מפיונס. ברמן, אגב, תקעה הערב (שבת) שלישייה לארמיניה בילפלד המסכנה.

במשחק נוסף שנערך הערב בליגה הספרדית נפרדו אתלטיקו מדריד וריאל סוסיאדד בתיקו 1:1, כשסוסיאדד המאוכזבת, שמסובכת במקום האחרון, הייתה רחוקה רק 13 דקות מניצחון ראשון. בדקה ה-24 העלה אורנגה את האורחים מסוסיאדד ליתרון מפתיע, אבל אגוארו השווה עבור אתלטיקו בדקה ה-77 כדי לקבוע 1:1.

ברצלונה - ויאריאל 0:4

ברצלונה שלטה במגרש מהשריקה הראשונה, אבל לא השכילה להגיע למצבים עד הדקה ה-35, אז החזיק הבלם פסקל סיגן את איידור גודיונסן ברחבה, והאיסלנדי הוסיף נפילה שקנתה את השופט. רונאלדיניו ניגש לנקודה הלבנה, ממנה שלח את ה-0:1 של בארסה, עם שערו התשיעי העונה, וה-50 במדי הבלאוגרנה.

מאותו רגע והלאה הקטלונים הפעילו את הקסמים הידועים שלהם, והאוהדים בקמפ נואו זכו להצגה גדולה. איידור גודיונסן הכפיל את התוצאה בדקה ה-55, אחרי הגבהה גדולה של אנדרס אינייסטה, שהשאירה לחלוץ רק לנעוץ מקרוב, 0:2. אותו אינייסטה, שניתב את המשחק בצורה מושלמת, אבל גם רשם החמצה או שתיים מסמרות שיער, היה זה ששם את השלישי בדקה ה-70. ג'יאנלוקה זמברוטה ליהטט בצד שמאל של הרחבה, והרים לאינייסטה, שהגיע כטריילר. הקשר החיוור התעופף מ-8 מטרים, ושלח בחצי מספרת את הכדור פנימה.

ואם חשבנו שזה היה הקינוח, בא רונאלדיניו בדקה ה-88 ונתן גול שהוא הקרם דה לה קרם. צ'אבי, שנכנס כמחליף, שלח כדור עומק אלכסוני לברזילאי, שעצר על החזה ושלח מספרת גדולה מעבר לידיו המושטות של השוער ברבוסה, שבעצמו מנע מהתוצאה להיות גדולה עוד יותר. השער השני של רונאלדיניו היה העשירי שלו העונה (שמיני מאז הפציעה של סמואל אטו), מה שמציב אותו ראשון בטבלת מלך השערים, אחד יותר מפרדי קאנוטה מסביליה.

"זה שער שחלמתי עליו כל חיי", אמר רונאלדיניו, "כעת נותר לי רק לכבוש ממחצית המגרש כדי להגשים את כל חלומותיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully