וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יאמר, מה יגיד?

רומן רוזנבלט

25.11.2006 / 20:27

דניאל יאמר התאכזב משריקות הבוז של הקהל אחרי ה-0:1 על הכח: "הייתי המום, זה היום הכי עצוב שלי בנתניה". טוטואנה כועס

תגובות מעורבות בנתניה לניצחון על הכח רמת גן (0:1). בעוד שראשי הקבוצה נראו מחויכים אחרי הבטחת שלוש הנקודות, הקהל נראה קצת פחות מסופק. גם ג'ף טוטואנה, שהתחמם דקות ארוכות ולא נכנס לשחק, היה עצבני מאוד בסיום, כשנאלץ לחזור לספסל אחרי שאלי גוטמן החליט להכניס את גולן חרמון למשחק. טוטואנה המאוכזב לא רץ לחגוג עם השחקנים את הניצחון.

אמיר טגה, שנפצע במהלך המחצית השנייה והוחלף בשל כך, יעבור מחר (ראשון) בערב בדיקות, כאשר קיים חשש לקרע בשריר האחורי באותה הרגל שבה היה פצוע טגה בעבר. במידה שאכן מדובר בקרע, עשוי טגה להיעדר במשחק מול מכבי הרצליה. החלוץ עבדל סאמד אוקוצ'ה, שנפצע קלות גם הוא, ספג הערב את הצהוב החמישי וייעדר במשחק שיפתח את הסיבוב השני מול מכבי חיפה. החלוץ הניגרי דייויד טייבסקה, שצפוי להיבחן בנתניה, צפוי לנחות במהלך השבוע הבא.

יאמר: "ההתנהגות הזו לא מקובלת עליי"

בנתניה לא היו יכולים להיות מרוצים מהיכולת במשחק, אך הביעו שביעות רצון מהלחימה של השחקנים ומהעובדה כי למרות היכולת הלא מרשימה, הפעם הנקודות נותרו בקופסא.

מאמן הקבוצה אלי גוטמן הגיב לתגובות המעורבות מהקהל: "ידענו שמצפה לנו משחק קשה. הקבוצות של אורי מלמיליאן תמיד בנויות טוב, וידענו שלא נקטוף שלוש נקודות בטיול של אחר הצהריים. המגרש פה הוא במצב קטסטרופלי, ונתניה היא קבוצה שמשחקת על הנעת כדור. אין הוקוס פוקוס. אני יודע שאף אחד לא יזכור לנו את היכולת הטובה שהצגנו מול בני יהודה והפועל תל אביב, כי הפסדנו נקודות במשחקים האלה".

דניאל יאמר, לעומת זאת, היה מאוד מאוכזב מהתנהגות האוהדים: "למרות הניצחון החשוב כל כך הערב, היה זה היום העצוב ביותר שלי בנתניה, מאז שנחשפתי למועדון. התנהגות אותם אוהדים ששרקו בוז וקיללו את המאמן אינה מקובלת עליי, אינה מובנת לי והיממה אותי. השגנו ניצחון חשוב על קבוצה טובה, שגם מכבי חיפה ובית"ר ירושלים לא ניצחה אותה. אני מקווה מאוד שזו הפעם האחרונה שאשמע צלילים צורמים כאלה מצד אוהדי נתניה. זה בהחלט ערב עצוב עבורי".

מגן מכבי נתניה, דדי בן דיין, שחגג במהלך השבוע יום הולדת, אמר בסיום המשחק: "גם אני רוצה כל משחק לנצח 0:3, אבל זה לא קורה כל הזמן. אני לא מסכים עם הטענות על החילופים ההגנתיים בסיום המשחק, כי במשחק קשה מאוד הצלחנו להבקיע וזה לא משנה אם זה היה אני או מישהו אחר כי מדובר במצב נייח. אם היינו מפסידים באיזו מתפרצת, היינו עצובים ואתם הייתם חוגגים. לא צריך לכעוס עלינו, אנחנו למרות הכל קבוצה חדשה ועם כל הכבוד, אנחנו עדיין לא מכבי חיפה או בית"ר".

מלמיליאן: "אני בטוח שנישאר"

מאמן הכח עמידר רמת גן, אורי מלמיליאן: "אנחנו משחקים טוב ומתחילת העונה לא הייתה קבוצה שהייתה עדיפה עלינו במהלך המשחק. המחמאות שאנחנו מקבלים לא מספקות אותי, כי אף אחד לא יזכור ששיחקנו טוב, אלא את הגול של מכבי נתניה. אני יודע שנישאר בסיום העונה ומקווה שיהיה בסדר. מרש עודה הוא ילד ושוער טוב, ובכל מקרה לא הייתה לו הרבה עבודה היום".

דודי ליברמן: "מאכזב מאוד מבחינתנו. במקום שנוביל או לפחות נשמור על התוצאה ספגנו שער מצב נייח. בסכך המצב שלנו לא טוב מהיום ונשתדל לשפר בהמשך הליגה ולהשיג נקודות במשחקים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully