וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשביל זה פיטרתם את עטר?

25.11.2006 / 20:28

למרות חילופי המאמנים, מכבי הרצליה נראתה חלשה בהפסד 2:1 להפועל כפ"ס. דוארטה (16) ויבואה (49) כבשו לאוחנה, פטי רק צימק (80)

המציאות שוב טופחת על פניו של אריאל שיימן. הבעלים של מכבי הרצליה, שפיטר את ראובן עטר, ראה איך המאמן החדש שלו, פרדי דוד, הפסיד את המשחק השני שלו מאז שנכנס לתפקיד, הפעם 2:1 להפועל כפר סבא משערים של דוארטה (16) ויבואה (49). יה יה פטי רק צימק (80), אבל שוב הנקודות נשארו אצל היריבה.

הסטטיסטיקה מהשנים האחרונות מוכיחה כי חילופי מאמנים לא מועילים, ונראה שהמגמה הזו תימשך גם השנה. הרצליה שוב נראתה חלשה ולא מסודרת, והמועמדת הבכירה לרדת לליגה השנייה איפשרה לקבוצה של אלי אוחנה להתאושש ולצבור נקודות קלילות בדרבי השרון.

הפועל כפר סבא, לעומת זאת, ממשיכה לסבול מחוסר יציבות, אבל בליגה של השנה - היכולת הזו מספיקה לה כדי להמשיך להיות רגועה במרכז הטבלה.

מהלך המשחק

דקה 16 - גול! בעיטה של יבואה נהדפה על ידי סמדג'ה, ודוארטה היה במקום כדי להשתלט על הכדור החוזר. 0:1 לכפר סבא.

דקה 49 - גול! אבי אבינו הגביה כדור חופשי, ויבואה נגח יפה על הרצפה כדי להכניע שוב את ההגנה הנאיבית של הרצליה. 0:2 לכפר סבא.

דקה 80 - גול! יה יה פטי ניצל התרופפות בהגנה של כפר סבא, וכבש בנגיחה מכדור קרן כדי לצמק את התוצאה. 1:2 לכפר סבא.

הרכבי הקבוצות:
מכבי הרצליה: שאול סמדג'ה, חי בן לולו, חיים מלכה, יה יה פטי, איתן עזריה, דייהו דיוויס, מהארן ראדי, כפיר אדרי, אייל טרטצקי, איבון אריאטה, פפי קימוטו.

הפועל כפ"ס: אושרי לוי, ולנטין תודוריקה, אלון חלפון, דגלאס דה סילבה, עמנואל פאפו, אביחי ידין, אבי אבינו, לירון זרקו, גיז'רמו ישראלביץ, ז'וז'ה דוארטה, סמואל יבואה.

אוחנה: "חמקנו מהתחתית"

אלי אוחנה היה מרוצה אחרי המשחק משלוש הנקודות: "לא שיחקנו כל כך טוב אבל עשינו תוצאה טובה. מבחינתי מה שהיה חשוב היום היה לנצח ולפתוח מרווח ביטחון מהתחתית. עשינו את העבודה אולי לא בצורה הכי משכנעת, אבל לא זכור לי שהרצליה סיכנה אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully