וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן ניצחה, פאלרמו מתמרקת לאינטר

עוזי דן, הארץ בשיתוף

26.11.2006 / 9:21

שער של פאולו מלדיני סידר למילאן 3 נקודות על מסינה. פאלרמו ואינטר בקרב גדול (21:30, ערוץ 5). יובנטוס ממשיכה לעשות חיל

מילאן גברה אתמול (שבת) בסאן סירו 0:1 על מסינה משער של פאולו מלדיני בדקה ה-13. הניצחון הותיר אותה במקום ה-14 עם 11 נקודות מ-13 משחקים. מלדיני הודיע השבוע שיפרוש בתום העונה. במשחק נוסף ניצחה קייבו 0:2 את אודינזה מצמד של הניגרי ויקטור אובינה (31 ו- 3 בפנדל).

יוג'יניו קוריני, הקפטן המאוד-פופולארי של פאלרמו, משתדל מאוד לא לעזוב את הבית בשבוע האחרון. "אני לא יוצא הרבה, אבל כשאני עושה זאת, האוהדים ישר עוצרים אותי ברחוב ודורשים רק דבר אחד: 'תנצחו את אינטר'. יש כאלה שגם אומרים 'תבשל שלושה שערים', 'תכבוש שניים', 'תביסו אותם', 'תראו להם מה זה', אבל הרוב אומרים שאנחנו חייבים, פשוט חייבים, לנצח את אינטר", סיפר הקשר בן ה-36 ל"גאזטה דלו ספורט". "אין לי ספק שזה יהיה משחק העונה".

פאלרמו כולה מתמרקת לקראת המשחק בין השנייה לראשונה בטבלת הסרייה 35,000.A הכרטיסים לאיצטדיון "רנצו בארברה" כבר נחטפו מזמן, וזאת למרות התלונות של האוהדים המקומיים כי בשל הביקוש העצום ההנהלה העלתה מחירים בעשרות אחוזים, וכי הכרטיס הזול ביותר, במקומות מאחורי השערים, יעלה לא פחות מ-27.5 יורו.

אינטר המוליכה מגיעה לפאלרמו בכושר מצוין, היא ניצחה שמונה משחקים ברציפות, מתוכם שישה בליגה, ובאמצע השבוע עלתה לשלב הבא בליגת האלופות. פאלרמו, שפתחה את העונה נהדר, ספגה בשבוע האחרון שני הפסדים, 0-1 מפתיע בקאליארי ו-0-3 בגביע אופ"א לפנרבחצ'ה, משחק אליו שלח המאמן פרנצ'סקו גווידולין רק שלושה משחקני ההרכב הראשון. קוריני, למשל, כלל לא נסע לטורקיה. העדיפות של פאלרמו ברורה לגמרי - הליגה באה הרבה לפני גביע אופ"א, בטח כאשר בליגה יש משחק כה חשוב שיכול להעלות את הוורודים שוב למקום הראשון.

לפאלרמו יחסר החלוץ הפצוע דויד די מיקלה, אבל קוריני והחלוץ הברזילאי אמאורי - לכל אחד מהם שישה שערים העונה - יכולים להוציא לפועל בלעדיו. אצל אינטר יעדרו הקשר אוליבייה דאקור והחלוץ ריקארדו קרוז, שהיה בכושר מצוין עד הפציעה. אדריאנו שעלול להיעדר, לא כבש כבר חודשים ארוכים, אבל לאינטר יש את הרנו קרספו, עם חמישה שערי ליגה ועוד שניים באלופות, והוא יודע בדיוק מה הנרהזורי צריכים: "להמשיך את התקופה הטובה שלנו גם בפאלרמו. ניצחון מחר (היום) ואנחנו קרובים לאליפות".

יובנטוס יורה צרורות

יובנטוס ניצחה את לצ'ה 1:4 בביתה והעפילה למקום השלישי בטבלת הליגה השנייה לאחר שיריבותיה לצמרת צ'זנה ופיאצ'נזה סיימו בתיקו 1:1 נגד רימיני ואלבינלפי בהתאמה.

הזברות נקלעו לפיגור 1:0 בדקה ה-62 אבל השוויון המקומי הגיע תוך 2 דקות מרגליו של ואלרי בוז'ינוב. השחקן השלים צמד בשקה ה-74 והעלה את הגברת הזקנה ליתרון 1:2. קאגלי ופאלאדינו הוסיפו שני שערים בתוספת הזמן וקבעו 1:4 ליובה.

צמרת הסרייה B:

1. נאפולי (25 נקודות)
2. יובנטוס (24 נקודות)
3. פיאצ'נזה (23 נקודות)
4. רימיני (22 נקודות)
5. צ'זנה (22 נקודות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully